Om te spelen heb je geen DVD nodig dus misschien proberen of je hem van mij kunt installeren Lots?
Alleen:
How many computers can I install the game on?
There is no limit to the number of computers on which you can install the game. However you can only play with your individual Ubisoft account on one computer at a time.
dat licht eraan wat ze met dat account bedoelen..?
Heb je bij het spel zelf een account moeten maken of kan je die ook via internet maken, want op die site kan iedereen gewoon een account voor ubisoft maken.
kaskai schreef:dat licht eraan wat ze met dat account bedoelen..?
Heb je bij het spel zelf een account moeten maken of kan je die ook via internet maken, want op die site kan iedereen gewoon een account voor ubisoft maken.
goeie vraag: geen idee eigenlijk. ik heb via het spel een account gemaakt maar dat lukte eerst niet omdat ik een email adres gebruikte wat ik vroeger al had voor Settlers dus toen een ander email account gebruikt.
Dat kan door in het hoofdmenu bovenaan op dat gezichtje te klikken, daar moet je naar de tab friend requests gaan (zal vast vrienden verzoeken zijn in jou nederlandse versie ^^). Ik heb het in het Engelse geïnstalleerd, was namelijk bang dat de audio misschien ook Nederlands zou worden en dat wil ik niet...
En het spel ziet er echt grandioos mooi uit als je de instellingen een beetje hoog set. Ook vind ik het erg leuk om al die 'bezige bijtjes' rond te zien rennen door je dorp. Kan er uren naar kijken
Wel we kunnen stellen dat de game de ideale mix is tussen vorige games. Het vechten is het meest trouw gebleven aan de Settlers formule, het bouwen is veel eenvoudiger geworden en je wordt veel minder lastig gevallen. De game laat de rustige speler toe om ook zijn winst binnen te rijven. Een groot deel van de fans zal handel en economie verkiezen boven het vechten. De singleplaycampagne kent een leuke sfeer met dito verrassingen, de multiplayer kan boeien door de mapgenerator en spelmodi en de integratie met Facebook geeft de Settlers een moderne look and feel. De graphics, indien ingesteld op het maximale detail, zijn de beste tot nu toe en de muziek is soms Lord of The Rings waardig. Voor echte strategen gaat deze game helaas niet diep genoeg, maar voor de fans van de franchise is dit verplichte kost.
Het valt me op dat er echt heel weinig mensen online zijn (of dat lijkt zo doordat het zoeksysteem niet goed werkt?), ook het scoreboard bevat maar 60 mensen ofzo, en ik zou er nu ook in moeten staan omdat ik een empire match gewonnen had, maar ik sta er niet in. Volgens loopt het online gebeuren niet helemaal lekker nog. Jammer
Het lijkt me wel iets leuks. Zelf speel ik soms, heel soms Stronghold samen met mijn broer (online). Als ik het al alleen speel, speel ik altijd Campaign of free: path of peace. Ik hou echt van spelen gebaseerd op de middeleeuwen. En dit lijkt me echt super, zo zonder te veel oorlog.
Maar die 50 euro is te duur. Dat krijg ik nooit van mijn ouders.