Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

597 berichten • Pagina 20 van 30

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Spreuk van de dag

Vandaag weer eens één over een probleempje waar we allemaal regelmatig mee te maken hebben. En het is niet eens aan leeftijd gebonden ook. Stel je voor, eindelijk ben je even vrij en kun je doen waar je zin in hebt. Je huiswerk of huishouden is klaar, je werk zit erop. Dan is die tijd aangebroken, waar we allemaal zo naar snakken en die we steeds tekort lijken te komen ... je vrije tijd. Je hebt plannen gemaakt voor wat je zult gaan doen .... en dan loop je weer tegen dat probleem op, dat wel een vast onderdeel van vrije tijd lijkt te zijn:
De moeilijkheid met vrije tijd is, dat je altijd anderen ervan moet weerhouden de jouwe te gebruiken.
Deze komt weer van: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=75
Afbeelding
wimhuiskamp

Na een weekendje even andere dingen doen nu weer een spreuk.

In deze tijden van economische crisis eens iets over geld. Het is algemeen bekend, dat we allemaal leven naar het inkomen, dat we hebben. Maar wanneer je de buikriem moet aanhalen, omdat je inkomen iets minder wordt, of de prijzen wat meer stijgen dan je inkomen, zien we ons bijna allemaal voor het volgende dilemma geplaatst:
Mijn probleem ligt in het verzoenen van mijn bruto gewoonten met mijn netto inkomen.
Terug te lezen op: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=93
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Met bruto gewoontes worden uitgaven bedoeld die je als normaal ziet. Maar als je minder geld hebt kan je die (dure) gewoontes niet vol blijven houden en zal je die uitkomsten moeten zien te 'verzoenen' (aanpassen) aan je huidige inkomen.

Toch Wim? (A)
Afbeelding
wimhuiskamp

We leven in de tijd van de 'social networks'. Hyves, Facebook en ook de nodige datingsites kennen hoogtijdagen. Het grootste bezwaar daartegen, met name van ons, die oudere generatie, is, dat mensen elkaar minder en minder in het echt lijken te ontmoeten.

Oh, die sites hebben zeker een functie, maar ik maak me sterk, dat er toch ook heel veel jongens zijn, die af en toe verzuchten:
Ik zou wel een vriendin willen van wie de naam niet eindigt op .JPG.
Samen met honderden anderen te vinden op: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=106
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Xelles schreef:
wimhuiskamp schreef:
Ik zou wel een vriendin willen van wie de naam niet eindigt op .JPG.
Samen met honderden anderen te vinden op: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=106
Misschien eens zoeken naar iemand wiens naam op.PNG eindigt? :lol
Die zijn meestal klein, en .GIF's zijn zo lelijk.
.BMP dan maar?
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Gisteravond was ik weg, kwam rond een uur of 1 thuis. Voordat ik naar bed ga 'meldt' ik mij altijd even bij mijn ouders. Mijn vader was echter aan het werk en mijn moeder was niet thuis. Toen ben ik maar meteen naar bed gegaan.

Toen ik vanochtend wakker werd vroeg ik waar mijn moeder naartoe was gegaan, want dat was ik vergeten. Ze was bij een vriendin, maar daarna vroeg ze het volgende:

Mijn moeder vanochtend:
Hoe wist je trouwens dat ik niet thuis was? Er was tenslotte niemand thuis aan wie je kon vragen of ik er niet was....
Mijn reactie daarop was natuurlijk dat omdat er niemand thuis was ik kon zien dat ze niet thuis was.

Oeps.., waarschijnlijk was mijn moeder nog niet helemaal wakker :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten