Oke, Lekker dan. Vanavond walktrough van De sims en Volgens mij tegelijkertijd Euro Song Contest :l
KEUZES! KEUZES! KEUZES!
Edit: \/ Als je vorige cijfers goed waren zou ik er niet zo diep over in zitten... Had voor een paar voorgaande toetsen tienen en toen een twee en het had niet echt mijn cijfer verandert
Laatst gewijzigd door SnoepxStok op do 16 mei 2013, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
De vriendinnen van mijn moeder zijn er voor de maandelijkse "meidenavond"..... Nu ben ik dus verplicht om in mijn kamer te zitten. Niet dat het heel erg is want ik heb mijn laptopje en tv maar alsnog.
En ik wil kwijt dat ik vandaag een black-out had bij wiskunde. Vanochtend wist ik alles nog en op de toets niks meer, ik raakte helemaal in de stres dus ik kan over een paar daagjes mijn eerste 1-2 verwachten....
Ik ben de laatste tijd echt te weinig op SN ._.
Mjaa druk leven c:
Zaterdag met mijn vriend lekker de hele dag treinen naar weet ik nog niet waar. Ik heb er zin in c:
Pff, twee weken geleden had ik m'n kamer helemaal opgeruimd, en het is nu alweer een grote troep. In mijn hoofd is het echt een chaos, en met al die troep kan ik me ook niet echt concentreren op school (voor zover ik dat al doe…). En ik heb echt geen zin om mijn kamer nog een keer op te ruimen…
Help, wat moet ik nu doen? ):
Ugh, ik ben echt blij dat het weer weekend is hoor. Ik heb echt totaal geen zin meer in school deze laatste weken. En morgen Eurovision Songcontest, yaaay. Ik heb er awkwardly veel zin in dit jaar, vorig jaar was het veel minder.
Ik luister net naar het debut album van MS MR en ik vind het helemaal geweldig!!
Eigenlijk kende ik sommige liedjes al via televisieseries, en daardoor ben ik het ook op gaan zoeken. Ik heb 3 maanden op het album gewacht, en ik denk dat ik een fan word of zo
^ Woah! Mijn moeder hield vanmiddag folder onder mijn neus, waarop stond ‘of je wat wou verdienen en in de zomer kranten wou lopen, omdat andere dan op vakantie zijn en dat je het dan even kan overnemen’ blabla. Niks voor mij, too lazy. :3
En mijn kat - Kiki - was perongeluk een tijd terug.. en is nu dus de 17e bevallen. Ze heeft 4 kittens gekregen, whihi. Zo schattig.. twee zwarte en twee cyperse. Heb alleen nog niet echt duidelijke foto kunnen maken van ze, mja. Ik heb... dittt.
Tadaa.
^
Ach wat schattig!
Een vriendin van mijn had ook 2 katten en die hebben ze dus zwanger laten maken, en die kregen mega schattige kittens, rode, en een witte. En iedereen wilde die wiite hebben. Die is naar een vriend van mij gegaan en die heeft, waar de rode katten witte vlekjes hebben, rode vlekjes.
Gister is Sem 8 geworden, heb zijn pootje geschud
Ik kan je nog herinneren hoe hij vroeger altijd in slaap viel in mijn baby born wiegje, en dat ik m een soort van uitliet naar zijn etens- en drinkensbak en naar de kattenbak als beneden de deur openstond. <3
En ik ga sparen voor Black Ops 2, die wil ik echt mega graag hebben. Battlefield is trouwens ook helemaal geweldig, haha.
En heb gister 4 boeken besteld bij bol.com, had nog een boekenbon van 10 euro en 3 boeken waren maar 9,95. Dus dan is het nog leuker
Ik wil Island Paradise,
Voordat ik dat kan spelen heb ik een nieuwe computer nodig,
Ook wil ik graag klaar zijn met me examen. Nog een week te gaan,
Ook moet ik nog een nieuwe fotocamera voor m'n nieuwe school.
En ik wil Catching Fire, maar die komt pas over meer als 180 dagen uit.
Eerst dus Een computer.
Jammer genoeg is het overal in de supermarkten duur
Leuke dag gehad tot dat ik slecht nieuws kreeg.. Daarnaast nog de enige gedachten in mijn hoofd over school... Drukke boel in m'n koppie, komt vast wel weer goed. Ooit
Dat mijn buurtkinderen echt levenloos zijn -.- Mijn pa werd net weggevoerd naar het ziekenhuis schreeuwt een rot joch naar me 'n oom 'Hij heeft teveel gedronken' -.- Ze kennen mijn pa geneens! Waar slaat dat op -.- Nu ben ik dus boos..
^ Ik was echt naar 'm toegelopen. Volgens mij heb je zelf iets teveel gedronken als je zoiets zegt...
Ik weet verder niet wat er met je vader is, maar ik hoop dat het snel weer beter met hem gaat
Pfoe ik ben de laatste dagen aardig moe. Al zal dat ook wel wat te maken hebben met de examens Ik kan alleen niet in slaap komen. Ik zit nog aan zoveel dingen te denken dat dat gewoon niet lukt. Achja, dan nog maar wat liedjes luisteren
Wauw, denemarken heeft zo goed als gewonnen, jammer. Dat nummer was echt average ofzo, echt niet iets wat had moeten winnen. Idk, beter Griekenland, of zelfs Azerbaijan. Idc, as long als het niet denemarken was geweest. Maarja, helaas hangt de stemming teveel af van wie je buur is en van de trieste muzieksmaak van Europa. :')
Ik vond Ukraine eigenlijk de beste, maar ja dat is mijn smaak.
En ik vind het echt super goed gedaan van Anouk, zoveel punten hebben we in tijden al niet meer gehad!
En of course het hangt ook af naast wie je land ligt, en hoe bevriend je land is met een ander land.