Bedankt voor de lieve reacties!
We hadden van alles te vertellen en ik stelde Kyle voor aan Banjo. Kyle was ook opslag verliefd op het schattige kopje van Banjo. Na een uurtje te hebben bij gekletst zoende Kyle me. Ik wist niet wat er met me gebeurden maar het voelde geweldig.
Na de geweldige zoen riepen duizend stemmetjes in mijn hoofd “Blijf normaal doen Lara, blijf kalm.” Ik voelde me een beetje ongemakkelijk maar Kyle doorbrak dat gevoel al snel door te vragen of we een foto konden maken als aandenken. Ik pakte mijn mobiel en maakte een foto van ons tweeën.
We ploften neer op de bank neer en ik vroeg hem wat hij wilde doen. “Misschien kunnen we naar een leuke kroeg gaan en gezellig wat drinken?” stelde Kyle voor. “Ik drink in principe geen alcohol, maar het lijkt me erg gezellig!” We belden een taxi en reden naar een gezellige kroeg.
Er was een fotohokje en Kyle en ik maakten leuke foto’s voor aan de muur.
Kyle had een mooie bos bloemen voor mij gekocht en gaf ze een beetje verlegen aan me. Het waren prachtige witte rozen.
Ik bedankte hem met een kus.
Het werd al aardig laat en mijn maag begon te rommelen. Ik stelde voor om uit eten te gaan in het meest luxe restaurant van Starlight Shores. Het leek hem een geweldig leuk idee. Het eten was heerlijk en propvol kwamen we het restaurant weer uit.
Thuis nam ik een lekker bad, terwijl Kyle aan het spelen was met Banjo.
Ik trok mijn Pyjama aan en gaf Kyle een zoen. Ik vertelde Kyle dat hij gewoon moest doen alsof hij thuis was en stapte mijn bedje in.
Niet veel later hoorde ik Kyle op zijn tenen binnen komen. Hij sloot de deur heel zachtjes en kroop naast me. Heel voorzichtig sloeg hij arm om mijn middel en schoof hij tegen me aan, ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld.