Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

6 berichten • Pagina 1 van 1

maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Sims 3 fan magazine

Hi iedereen,

Ik weet niet of dit bericht in het goede forum deel staat :$

Ik ben bezig met het maken van een maandelijks Sims 3 fan magazine, die dan gratis op internet komt. In dit magazine komt gewoon info over de spellen. Leuke screens, interviews met simmers en echte sims die ik maandelijks maak daarvoor. En nog veel meer.
Ik heb al een 'proef' cover af voor de eerste editie die ik rond eind Mei begin Juni wil uitbrengen. Hiervoor zoek ik nog Simmers die een interview willen doen over hun Sims ervaringen enz. Dit gaat via mail. En ik zoek mensen die misschien leuke screens hebben of andere dingen die ze willen laten zien. Je mag natuurlijk ook je dagboek of 365 aanprijzen. Lijkt dit je leuk PM met hier of op Simsnieuws of mail: familieneville@hotmail.com.

Wil je aan iets meeschrijven? Kan ook. Wil je bijvoorbeeld een review schrijven over een store set of een wereld. PM of mail me dan bespreken we het daar verder :D

Hier alvast 'proef' cover:

Afbeelding

Er staat al proef cover dus het gaat nog veranderd worden, maar dit is meer om een indruk te geven :D

Groetjes maxxie03
markos
Man met de buit Man met de buit

Re: Sims 3 fan magazine

oehhh! leuk :) ik kijk elke dag even op je site en heb zin in het magazine ziet er mooi uit!
hoe heb je egenlijk plaatjes in je foto gekregen?
misschien dat ik wel eenkeer wil mee werken :)
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik ga dit even verplaatsen naar het fansite gedeelte, het is overigens ook niet zo verstandig om je e-mail openbaar neer te zetten. Je weet maar nooit wie je lastig gaat vallen :)
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

AnsjJ2 schreef:Ik ga dit even verplaatsen naar het fansite gedeelte, het is overigens ook niet zo verstandig om je e-mail openbaar neer te zetten. Je weet maar nooit wie je lastig gaat vallen :)
Dit is niet mijn email, ik heb een speciale email aangemaakt voor mijn site en magazine, hierop kan iedereen berichten sturen. Zouden er mensen die hier niet thuishoren het zien maakt dat niet veel uit :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten