@Froos: Centia heeft jullie ook gemist!
@Iedereen: Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!
Het gaat trouwens al een stuk beter met me, dus ik besluit om nu maar te uppen. Ik denk dat ik voortaan doe dat ik zondag en donderdag/vrijdag up. Dus. Better be prepared!
Hoofdstuk 8
Wat vooraf ging...
Zac en Centia hebben vol vreugde twee kleine kindjes in hun leven mogen verwelkomen, in de vorm van de tweeling Crystal en Diego! Alles lijkt alleen maar bergopwaarts te gaan, want het gaat beter dan ooit tevoren tussen Centia en Zac. Zal ze er ooit achterkomen of ze iets voor hem voelt? En voor hoe lang zal hun geluk nog duren?

Ik denk dat dat het moment was waarop ik besefte dat ik niet meer aan die stomme weddenschap mee wilde doen. Wat maakte het nou uit of mijn zus goed voor kinderen kon zorgen? Was dat iets waar ik me mee moest bemoeien?
Het was niet dat ik niet naar de 100 baby’s wilde streven, want dat was wel het geval. Maar ik wilde het voor mezelf doen. De sprankelende oogjes van de jonge tweeling zorgden ervoor dat ik verliefd werd op het feit dat ik dit nog 98 keer over kon doen. Ik wilde het nu zo graag.

Misschien was dat ook wel het moment waarop ik besefte dat ik wel van Zac hield. Ik wilde dat hij bij me bleef. Niet alleen om de baby’s op te voeden, maar ook omdat ik me eenzaam voelde als hij er even niet was. Ik begon verliefd op hem te worden. Iets wat ik allang eerder had moeten proberen.
Maar het was zo raar om het toe te geven. Ik was nog nooit eerder verliefd geweest. Mijn eerste en enige vriendje heette Parker Langerak en hij kwam uit Sunset Valley. Maar dat was niets bijzonders geweest, want – met wie was Parker niet gegaan?
Dit was echt.

Op een dag kregen we via de post twee poppen toegestuurd. Het waren ongelofelijk lelijke en zelfs angstaanjagende wezens, maar het briefje dat erbij zat, vertelde dat één of andere oudtante Francine dit speciaal voor de tweeling gemaakt had. Ik kende geen oudtantes, maar ik vond het wel lief van haar en liet de poppen bij de baby’s in de wieg. Diego’s pop doopten we tot Hopje en die van Crystal kreeg de naam Cosmo.

We begonnen weer wat meer geld te verdienen. Omdat Zac minder ging werken om voor de baby’s te zorgen, had ik tijd om mijn schildervaardigheid te verbeteren en de schilderijen voor een hogere prijs te verkopen. Gelukkig kwamen de rekeningen net niet boven ons kapitaal uit. Maar er waren momenten dat we slechts honderd Simdollar hadden om van te leven.

Ik was weer zwanger.

En dat plezierde me.

Toen ik ongeveer drie maanden zwanger was, groeide de tweeling op in twee schattige kleine mensjes. Zac en ik hielden alleen maar meer van ze.

Alles ging geweldig. We kregen dagelijks bezoek van de mooiste paarden, waar vooral Zac, als paardenliefhebber, ontzettend blij mee was. Af en toe verscheen er een eenhoorn en wisten we dat we de gelukkigste mensen op aarde waren.

Totdat Zac op een dag niet meer thuis kwam.
Waar is Zac? En waarom is hij verdwenen? Zal Centia hem ooit nog terugvinden? Of moet ze de tweeling, plus de aankomende baby opnieuw opvoeden? Hoe zal deze eruit gaan zien?
< Hoofdstuk 7
> Hoofdstuk 9
Laatst gewijzigd door GoldenQueen op ma 22 apr 2013, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.