Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 19 van 250

Xelles
Beheerder Beheerder

Re: Wat wil je kwijt.

Wie heeft er tegenwoordig nou geen internet meer? 8-)

De Demo is trouwens uit Hiki, best leuk :D

En...:
De onderstaande bestelling is verzonden en wordt spoedig door TNT Post geleverd
op het door u opgegeven afleveradres. Onder ziet u de status van het door u
bestelde product of de door u bestelde producten. Het kan zijn dat een deel van
uw bestelling later zal worden toegezonden.

Titel : Settlers 7 (PC)
Aantal : 1
Prijs : € 39,99
Status : Verstuurd
Verwacht : 26/03/2010
Morgen is het zo ver :thumbsup
Afbeelding
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

willen jullie even mijn zelfgemaakte huis kijken en eventueel downloaden en zeggen wat jullie er van vinden ps: ik weet niet als je planten ook gelijk meekrijgt als je m upload en als het wel zo is dan heb je mooi een levensvrucht

http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=2146666
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Single Player Campaign: The single player campaign follows the story of Princess Zoe as she attempts to wrest the kingdom of Tandarin away from usurpers and restore it to its former glory. The first maps of the campaign also serve as a tutorial about the features and play of Settlers 7. We recommend that new players start with the campaign for that reason. After mastering the campaign you will be ready for the greater challenges of skirmish and multiplayer games.
deze ga ik eerst doen denk ik met de settlers 7
Afbeelding
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Xelles schreef:
Spiderlady13 schreef:Yup!, goh, dacht dat je al sliep hehe :twisted

Castlefest is 1 van de grootste fantasy/gothic/middeleeuwen/pagan festivals van Europa, zo niet de grootste.
Ik heb een filmpje op youtube gevonden als sfeerimpressie, de muziek is van de pagan band Omnia

Het filmpje is erg lang, de beste plaatjes zitten in de eerste 4 tot 5 min. dan gaat de maker teveel over naar persoonlijke kiekjes ;-)

Best mooie kostuums zitten daar tussen zeg :O

Zou ik best wel eens in het echt willen zien denk ik, is het ook te bezoeken als niet verkleed persoon? :fluit

Jahoor, alleen wordt je dan een beetje vreemd aangekeken :twisted xD
Het wordt ieder jaar in de Keukenhof te Lisse gehouden, nadat de bloempjes weer vertrapt zijn... :bloemetje :arrow :arrow :RIP
dit jaar is het op 6 t/m 8 aug. Wij gaan met een grote groep dit jaar, we zitten dan van 5 t/m 9 aug. op een camping.
Xelles
Beheerder Beheerder

hiki schreef:
Single Player Campaign: The single player campaign follows the story of Princess Zoe as she attempts to wrest the kingdom of Tandarin away from usurpers and restore it to its former glory. The first maps of the campaign also serve as a tutorial about the features and play of Settlers 7. We recommend that new players start with the campaign for that reason. After mastering the campaign you will be ready for the greater challenges of skirmish and multiplayer games.
deze ga ik eerst doen denk ik met de settlers 7
Net een solo map gedaan van de demo..., echt super lastig in vergelijking met settlers 6, maar wel veel meer mogelijkheden. Als ik eenmaal gewend ben ga ik dit leuker vinden denk ik.

Bij 12game.com heb ik hem besteld :)
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Spiderlady13 schreef:@Xelles: en ga je in aug. ook mee 8-)
Zover kan ik niet vooruit denken. En voglens mij ben ik in die periode ook op vakantie, dus wordt sowieso lastig (a)

@Sterren... Maar dat is geen fantasy meer, dat is gewoon het echte leven. Ik ben altijd een simmetje :lol
Afbeelding
kaskai

auu! :cry

kom er net (pijnlijk) achter dat ik een afte heb.
en nu doet praten, drinken, eten en zelfs ademen door mn mond pijn :cry
En dat net nu ik morgen bio presentatie heb :ziek
Spiderlady

Heee..ik word op dit moment ook geplaagd door 2 van die krengen :ziek :angry .
Rotdingen zijn het, vooral het eten van aardappels doet pijn..al die korreltjes :sneaky

Heb een erg drukke periode achter de rug met weinig slaap, m'n immuumsysteem staat op een laag pitje en jahoor daar zijn ze weer.

Ik gebruik, zout en/of tandpasta of pure echinae force van dr. Vogel om ze te verdoven.
Xelles
Beheerder Beheerder

Lopen jullie ons nou voor de gek te houden met aftes en die verdoofd worden ofzo, zijn het diertjes? Ik heb echt totaal geen idee wat het zijn...

Ik heb wel een hond..., maar die hoef ik niet te verdoven omdat ik daar ook geen last van heb eigenlijk xD
Afbeelding
Spiderlady

hmmm....zou een aparte naam zijn voor een hond :lol :lol
even voor je gegoogled, ben nogal lui....

Aften zijn pijnlijke zweertjes van het mondslijmvlies met een doorsnede van drie tot vier millimeter. De plekjes zijn grijswit of geel met een rode ontstoken rand.

Klachten en symptomen
Aften verschijnen aan de binnenkant van de lippen, wangen of onder de tong. De zweertjes kunnen in grote of kleine hoeveelheden voorkomen en verdwijnen meestal na één tot twee weken. Soms zijn ze heel hardnekkig en komen steeds terug. Aften komen zeer veel voor: een op de vijf volwassenen heeft wel eens last van aften.

Oorzaken
Bij het ontstaan van aften spelen verschillende factoren een rol. Een besmetting met een virus of bacterie kan de oorzaak zijn. Vaak krijgt zo'n ontsteking pas een kans bij verminderde lichamelijke weerstand. Ook erfelijke factoren en emotionele stress lijken een rol te spelen bij het ontstaan van aften.
Een beschadiging van het mondslijmvlies, bijvoorbeeld een klein wondje in de mond, kan de ontstaansplek worden van aften. Beschadiging kan ontstaan door te krachtig poetsen, een slecht passend kunstgebit, per ongeluk bijten op de binnenkant van de wang of het eten van te heet voedsel.

Het is niet aangetoond dat een gebrek aan vitamine C het ontstaan van aften in de hand werkt.

Let op: Het optreden van aften kan een teken zijn, dat uw weerstand is verminderd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten