Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 4 van 10

Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Re: Supersize top model. Woensdag gaan we van start!

Opdracht 1: Scarlett Stewart

Afbeelding

In mijn vroegere jaren werd ik altijd gepest op school omdat ik dik ben, maar 1 ding weten ze nog niet ! Ik heb meer lef dan zij allemaal bij elkaar ! Ik wil bewijzen dat ik geen watje meer ben die zich zomaar laat kleineren door anderen ! Ik ben namelijk 'a BIG girl'.
Afbeelding
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuke foto's ingeleverd, maar ik heb wel even een opmerking voor Nina...

Ik denk niet dat je de opdracht helemaal hebt gesnapt. Je moest een beeld geven, van waarom je mee doet, dus de reden... Je hoeft nou niet helemaal een andere foto te maken. ik stuur je wel ff een pm hierover...
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Opdracht 1: Magnolia Mahonie

Op foto 1 zie je de belangrijkste reden waarom ik mee wil doen: De fee in het bruin is Daisy Ivy, volgens haar kan ik helemaal niets!, wie wil er nou kijken naar zo'n "blubber" fee schreeuwt ze hier, moet dat gratenpakhuis nodig zeggen :angry Ik zal haar bewijzen dat ook gezette feeën mooi (kunnen) zijn.

Op de 2de foto staat nog een reden waarom ik mee wil doen...misschien heel misschien ziet deze knappe bosfee, Willow genaamd, :wub mij eindelijk staan als hij hoort dat ik aan deze wedstrijd mee doe :$

Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat de de foto's en omschrijving voldoen aan de eis.
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

opdracht 1

Afbeelding
die 3 barbie's stonden altijd met z'n 3'en te roddelen en soms riepen ze mij erbij en zijn ze soms stil of roddelen ze heel hard over mij, ik hoorde er nooit bij ofzo ze doen alleen zo tegen mij omdat ik een maatje meer heb, maar ik BEN steviger en ik BEN er TROTS op, ik durf tenminste over straat te lopen met een wat stevigere lichaam.

dat was mijn inzending, ik hoop dat ie ene beetje voldoet aan de opdracht :$
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Nina

Nee, ik denk niet dat ik het helemaal goed had, is dit beter:

Afbeelding

De reden waarom ik mee doe: Vroeger werd ik altijd gepest, en toen ik een kindje kreeg, keek niemand mij mee aan. Ik wil laten zien dat ik er WEL ben en gewoon plezier kan maken in het leven.

Zo goed?
o0simsfreak0o

nu moeten we wachten tot morgen of de dag erna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna enzo... :bored :bored :O :O :lol :P :D
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Sorry sorry sorry... :ziek ik ben ziek, ik heb gisteren bijna de hele dag op bed gelegen... Ik kijk er vanavond naar... En bij de eerste ronde gaat er niemand uit. Daar hoef je je niet druk om te maken... Vanavond/ vanmiddag staat het er 100% zeker op!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie