Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 18 van 250

Xelles
Beheerder Beheerder

Re: Wat wil je kwijt.

Nouja.. het archeon heeft dat soort pakjes vast ook wel. Beter dan niks zullen we maar zeggen. Je vriend zal vast (en hopelijk) het verschil niet zien? :lol
Afbeelding
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Is goed, maar dat kan nog wel effe gaan duren ;-) reken maar zo'n 6 maanden.

Moet trouwens eerst nog aan de slag met een fantasy jurk voor Castlefest (ken je dat?).
Het wordt een (goh...) spinnenjurk met een enorme spin op m'n rug, die mij helemaal "omklemt" met haar poten. Verder moet ik nog een andere jurk van me gaan restaureren, er hebben net iets te veel mensen op de sluier gestaan waardoor er scheuren in zitten snif :(
Spiderlady

Yup!, goh, dacht dat je al sliep hehe :twisted

Castlefest is 1 van de grootste fantasy/gothic/middeleeuwen/pagan festivals van Europa, zo niet de grootste.
Ik heb een filmpje op youtube gevonden als sfeerimpressie, de muziek is van de pagan band Omnia

Het filmpje is erg lang, de beste plaatjes zitten in de eerste 4 tot 5 min. dan gaat de maker teveel over naar persoonlijke kiekjes ;-)

Mastvlag

En ik zit ziek thuis... Ik zou wel zo'n choc smoothie kunnen gebruiken :sneaky
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Eeww, maandag Wiskunde examens gehad, vandaag Frans en Aardrijkskunde gehad, morgen Nederlands en Geschiedenis. Het moeilijkste deel is al voorbij, Frans en Wiskunde, nu nederlands nog en Biologie :s De rest is kinderspel XD
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Spiderlady13 schreef:Yup!, goh, dacht dat je al sliep hehe :twisted

Castlefest is 1 van de grootste fantasy/gothic/middeleeuwen/pagan festivals van Europa, zo niet de grootste.
Ik heb een filmpje op youtube gevonden als sfeerimpressie, de muziek is van de pagan band Omnia

Het filmpje is erg lang, de beste plaatjes zitten in de eerste 4 tot 5 min. dan gaat de maker teveel over naar persoonlijke kiekjes ;-)

Best mooie kostuums zitten daar tussen zeg :O

Zou ik best wel eens in het echt willen zien denk ik, is het ook te bezoeken als niet verkleed persoon? :fluit

Ow.. en wat is het weer HEEERLIJK, zit hier in de tuin op de laptop lekker van de zon te genieten. Laat de zomer maar komen! :applaus :applaus :applaus
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

hiki schreef:Ik lees net op de Settlers 7 site dat je altijd online moet zijn als je speelt :(

je kan toch gewoon solo spelen? :sleep
:thumbdn Weer een spel waar de mensen zonder internet weinig aan hebben..
'internet vereist voor installatie'
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten