hehe zou je wel in een jurk willen zien 13de eeuw.....
hmm....had nog niet aan het archeon gedacht, maar ik wil geen jurk lenen/huren, maar er zelf 1 kopen en ik weer al dat dat niet goedkoop gaat worden....maar wellicht hebben ze wel informatie over hoe de kleding er uitzag
Nouja.. het archeon heeft dat soort pakjes vast ook wel. Beter dan niks zullen we maar zeggen. Je vriend zal vast (en hopelijk) het verschil niet zien?
Uhm..denk het wel....ze zijn bloedserieus over de kleding :blink
er mag zelfs geen draadje bij wijze van spreke, verkeerd zitten...we moeten ook nog eens kleding hebben van stoffen die destijds gebruikt werden. Dus, ik ben nog wel even zoet met zoeken
Is goed, maar dat kan nog wel effe gaan duren reken maar zo'n 6 maanden.
Moet trouwens eerst nog aan de slag met een fantasy jurk voor Castlefest (ken je dat?).
Het wordt een (goh...) spinnenjurk met een enorme spin op m'n rug, die mij helemaal "omklemt" met haar poten. Verder moet ik nog een andere jurk van me gaan restaureren, er hebben net iets te veel mensen op de sluier gestaan waardoor er scheuren in zitten snif
Castlefest is 1 van de grootste fantasy/gothic/middeleeuwen/pagan festivals van Europa, zo niet de grootste.
Ik heb een filmpje op youtube gevonden als sfeerimpressie, de muziek is van de pagan band Omnia
Het filmpje is erg lang, de beste plaatjes zitten in de eerste 4 tot 5 min. dan gaat de maker teveel over naar persoonlijke kiekjes
Eeww, maandag Wiskunde examens gehad, vandaag Frans en Aardrijkskunde gehad, morgen Nederlands en Geschiedenis. Het moeilijkste deel is al voorbij, Frans en Wiskunde, nu nederlands nog en Biologie De rest is kinderspel
Spiderlady13 schreef:Yup!, goh, dacht dat je al sliep hehe
Castlefest is 1 van de grootste fantasy/gothic/middeleeuwen/pagan festivals van Europa, zo niet de grootste.
Ik heb een filmpje op youtube gevonden als sfeerimpressie, de muziek is van de pagan band Omnia
Het filmpje is erg lang, de beste plaatjes zitten in de eerste 4 tot 5 min. dan gaat de maker teveel over naar persoonlijke kiekjes
Best mooie kostuums zitten daar tussen zeg
Zou ik best wel eens in het echt willen zien denk ik, is het ook te bezoeken als niet verkleed persoon?
Ow.. en wat is het weer HEEERLIJK, zit hier in de tuin op de laptop lekker van de zon te genieten. Laat de zomer maar komen! :applaus :applaus :applaus