Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 5 van 34

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Inderdaad. En we verwachten natuurlijk ook niet dat je iedereen gaat pm'en dat ze op jou moeten stemmen, dat kunnen wij niet controleren. En ook geen dubbele accounts aanmaken, waarmee je dan op jezelf stemt. Maaar volgens mij is dat wel allemaal duidelijk.

Bakie en ik zijn nog even aan het overleggen over het stemmen, maar dat maken we binnenkort duidelijk.

Succes met bouwen allemaal! En iedereen die zich nog niet heeft ingeschreven, dit kan nog tot 2 april 15:00!! Doe gewoon gezellig mee!!
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

ik doe wel mee hoor ;)

Maare... ik ben niet zo goede screenie maker.... :cry

EDIT:
Nu zie ik ook dat de familie niet voor het basisspel is :(

Mag ikdan een tipje geven?
Kun je ook families/odrachten Zonder uitbrijding of accesoirisse maken? :? :?

maar ik doe nog wel mee... Ben zelfs al aan het bouwen..
Nina

Leuk, zoveel deelnemers!

@ Legendardisch
Ik weet het, er zit WA in, omdat die kleding van de volwassenen het meeste op Griekse kleding leek.

@ p777b3
Je hoeft, zoals Mastvlag al zegt, je huis niet online te zetten. Alleen foto’s maken en die in een powerpoint zetten is genoeg. Op de vorige pagina staat hoe je een powerpoint online zet.
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Claudia schreef:Dus de foto's MOETEN in een powerpoint staan?

oke, dat wordt weer flink oefenen XD ik heb nog maar één keer powerpoint gebruikt, maar dat ging wel goed.
sorry hoor maar dat ik niet doen :fluit kan het niet gewoon weer op het forum met maximaal 10 screens?

eigenlijk geen zin om Powerpoint te gaan leren, als ik het al heb op mijn computer. :ziek
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

/\ 10 screens limiet lijkt me niet zo handig: voor sommige opdrachten is het nodig om iets van 55 screens te maken. :fluit

Maar je kan ook bijv. een kleine blog maken en alles daarin zetten, en dan bij elke opdracht een link plaatsen.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Nina

Het is eigenlijk wel de bedoeling om een kleine presentatie ervan te maken. Maar, omdat er nu zoveel meedoen, is dat een beetje lastig om allemaal te gaan bekijken.

Ik denk dus dat het handiger is dat we het nu, netzoals de huizenbouwwedstrijd, op 10 screenshots houden, die je dan in het speciaal daarvoor inlevertopic zet. Je mag ook 10 collages maken, als het er maar max. 10 zijn.
Je mag natuurlijk als je dat leuk lijkt, een powerpoint of ander soort presentatie er van maken, met uitleg van alles. Voor de liefhebbers die dat willen bekijken, is er dan de mogelijkheid.
Je mag ook je huis online zetten, dit hoeft niet.

Later in de wedstrijd zullen we wel presentaties verwachten, maar dit geef ik dan wel aan. Nu we al meer dan 20 deelnemers hebben, is het te veel werk om 20 presentaties te maken.

Is allemaal duidelijk :) ?
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Nina schreef:Het is eigenlijk wel de bedoeling om een kleine presentatie ervan te maken. Maar, omdat er nu zoveel meedoen, is dat een beetje lastig om allemaal te gaan bekijken.

Ik denk dus dat het handiger is dat we het nu, netzoals de huizenbouwwedstrijd, op 10 screenshots houden, die je dan in het speciaal daarvoor inlevertopic zet. Je mag ook 10 collages maken, als het er maar max. 10 zijn.
Je mag natuurlijk als je dat leuk lijkt, een powerpoint of ander soort presentatie er van maken, met uitleg van alles. Voor de liefhebbers die dat willen bekijken, is er dan de mogelijkheid.
Je mag ook je huis online zetten, dit hoeft niet.

Later in de wedstrijd zullen we wel presentaties verwachten, maar dit geef ik dan wel aan. Nu we al meer dan 20 deelnemers hebben, is het te veel werk om 20 presentaties te maken.

Is allemaal duidelijk :) ?

Dat 10 screens limiet is wel erg lastig... :fluit
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie