^Yeey,
Alleen komen er waarschijnlijk even geen updates meer van de Jones', aangezien ik momenteel met iemand anders speel...
Alleen is Clementine al jongvolwassen en heeft ze haar eerste examens al afgelegd. Ik loop een beetje voor,
Hii iedereen!
Nog een update, alleen niet van de Jones! Deze keer met Cassey Clave, m'n lievelings sims momenteel Ik speel ook met haar nu, ik ben de Jones's even uitgespeeld
Een soort van 'photoshoot'(En ik gebruik geen phoseplayer zoals je ziet..)
---------------------------------
Njaa, niet de beste kwaliteit, maar ik gebruik gewoon weer Photobucket omdat imageshack niks verandert, en in-game ziet alles er beter uit
En Cassey zag er normaal wat anders uit, wit haar met blauw aan de toppen enzo, maar ze heeft nu een make-over gehad.
Cassey begon aan Wetenschappen! (ofso..)
Een paar testjes uit voeren...
Goh, wat is dat nou voor een raar zaadje?!
Jeej, het is het Verboden Fruit zaadje!
----------------------------
Jeej, een Verboden Fruit zaadje!
Ik ga zo meteen een poll aanmaken met wat ze ermee moet doen.
Vergeet niet te stemmen!
EDIT: Kom ik er net achter dat je dat niet kunt eten? Ik had ergens gelezen dat het wel kon... Ff de poll aanpassen dan maar...
Sorry voor de twee stemmers..
Laatst gewijzigd door SimsDreams op vr 22 mar 2013, 21:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Nog een update!
Dit zijn soort van'natuur-omgeving-zoiets' foto's. Let niet op de 'prachtige foto's', ze zijn van een jaar-half jaar geleden. Het zijn er van Riverview, TwinBrook en Sunlit Tides. Ze staan niet echt op goede volgorde, maar dat boeit niet.
------------------------------------
En dit was nog meer Randomheid