Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

234 berichten • Pagina 10 van 12

ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: 5G Falke~Generatie 2~Examens

Heel erg bedankt voor de leuke reacties! :laugh
Familie bezoek.

'Nina doe je ogen dicht' Ik deed wat hij zei en wachte het af. Ik hoorde de deur dicht slaan. Huh?
Afbeelding
Ik deed mijn ogen op een kiertje en zag Jeffery buiten staan ik deed gauw mijn ogen weer dicht. en wachtte. De deur ging weer open. En daar stond Jeffery.
Afbeelding
Met een puppie! 'Dit is cleo' Zei jeffery met een grijns. Ik knuffelde Jeffery en pakte Cleo van hem over.
Afbeelding
'Wie is hier schattig ja jij bent schattig he.' Ik brabbelde dingentjes tegen Cleo en knuffelde haar.
Afbeelding
Wat was ze een schatje!

Een paar dagen later.
We gaan vandaag naar Jeffery's famillie ik ben super zenuwachtig. Ik tril helemaal.
Afbeelding
Jeffery belt aan, en slaat een arm om me heen.
Afbeelding
Zijn moeder stond in de deur opening. 'Nina! Oh wat leuk om je te zien! Oh schat kom hier en ze knuffelde me helemaal plat. 'Ik vergeet me bijna voor testellen Jolien' Wat een leuke moeder ik voelde me gelijk op mijn gemak.
Afbeelding
Jeffer's vader was een stuk rustiger. Hij gaf me een hand en we praten wat.
Afbeelding
'Yo Timon'. 'Nina maar dat wist je waarschijnlijk al' Ik lachte Timon's hobby was schilderen dus daar praten we nog even over door.
Afbeelding
Toen kwam een verlegen jongen op me af. 'Hoi, Ik ben Joost.' 'leuk om je te ontmoeten' zei ik.
Afbeelding
Zijn laatse broer gaf mee hand kus...? 'Jim' Hij fluisterde: 'Wauw jij bent hot, dat had mijn broertje niet verteld. Ik stond er beduusd bij. Gauw glimlachte ik wat. ´Ninaaaa´ Ik werd zingend geroepen door Jolien gauw ging ik naar de keuken. 'Wil je me even helpen?'
Afbeelding
Die Jim was maar een engerd. Met Jolien kletsde ik honderduit over van alles en nog wat. Ik kwam ook achter wat grappige weetjes van Jeffery.
Afbeelding
Shitt.. Daar kwam Jim weer. 'Zo je bent hot en je kan goed koken.' Zijn hand gleed over mijn rug ik tikte hem weg. En sistie 'Ga weg'
Afbeelding
Gelukkig hij ging weg. Het was echt een engerd! Ik keek naar Jolien. Gelukkig ze had niks gezien.
Afbeelding
Jolien gilde zingend door het huis 'We gaan eteennn!' Ik glimlachte ik nam de borden en bestek mee en dekte de tafel.
Afbeelding
Na het eten vroeg Timon of hij me wou helpen met schilderen. Natuurlijk wou ik dat. Ik leerde hem wat kleine dingentjes. Maar toen gingen we met zijn allen naar buiten. Even een foto!
Afbeelding
Dit is hem geworden! Echt een leuke foto! c:
Toen gingen Jeffery en ik naar huis. Het was een leuke dag geworden. Behalve dat gedoe met Jim dan. Ach, daar moest ik ook niet te moeilijk over doen. Ik viel in slaap in de auto. maar de volgende ochtend wakker in bed.
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
ilovedesims<3

Re: 5G Falke~Generatie 2~Familiebezoek

Bedankt allemaal! :knuffel
Sorry dat ik al best lang niet ge-upt heb! (kom door school enzo.)
Maar wss kan ik morgen wel uppen. :swing
xxx
Edit: Sorry maar ik had mijn up helemaal geschreven en toen was mijn account uitgelogd dus nu heb ik er niet zo zin in :$ Nu morgen een up sorry!
Afbeelding Afbeelding
ilovedesims<3

Re: 5G Falke~Generatie 2~Familiebezoek

Nog een bezoekje...

Afbeelding
Ik ben nu alweer een hele tijd samen met Jeffery. En ik ben nog steeds helemaal gek op hem. Hij is echt mijn ware liefde! Ik hoop maar dat hij hetzelfde over mij denkt…!

Afbeelding

Jeffery werd s´ochtends gebeld. Of hij wou helpen met verhuizen voor zijn vriend.
Hij maakte zich klaar en ging gelijk.

Afbeelding
Maar niet zonder afscheid van mij te nemen c;
Zo, wat zou ik is gaan doen vandaag. Oeps Jeffery was zijn mobiel vergeten! Ik keek door het raam maar hij reed net weg. Naja, ik keek naar het knopje berichten. Zou ik even? Nee! Ik legde hem weg. Alleen toen trilde zijn mobiel. Nu mocht ik toch wel kijken? Ach, ik doe het gewoon. Van: Jim Yoo, ik kom zo ff langs. Ik liet Jeffery’s mobiel vallen. Shit! Waarom moet hij nou net vandaag komen! Als ik alleen thuis ben. Ach, hij zou vast niks uithalen. In verdachten verzonken, zocht ik wat eten uit de koelkast.

Afbeelding
Oke, wel een beetje raar ijs in de winter maar ja. Ik zuchtte, en at mijn ijs.

Afbeelding
En daar ging de bel al. Ik zette mijn ijs neer en keek door het raam. Jupp, het was Jim…
Ik liep naar de gang. Met trillende handen deed ik de deur open. Waarom was ik nou eigenlijk zo bang, waarschijnlijk was het allemaal een misverstand.

Afbeelding
‘Heyy, chickita van mee! Wat een leuk huissie, waar is mijn broer of is hij er niet?’ ‘Hoi, dankje nee jeffery is helpen verhuizen.’ ‘Oh naja, wij kunnen het ook heel gezellig hebben!’ Zegt hij met een stomme grijns op zijn gezicht. ‘Eehhh, ja kom verder.’

Afbeelding
‘Een vis! Hahaha hoe heet-ie?’ ‘Gibby.’ ‘Haha leuke naam, ik pak dat ijs hoor.’ ‘Nou eigenli-‘ ‘Oh, was het van jou naja, je vind het niet erg toch?’ ‘Eeh..’ Maar meer kan ik al niet meer zeggen hij gaat al zitten en eet mijn ijs.

Afbeelding
‘Maar hoe gaat het met jou en Jeffery? Vind je dat mijn broer lekker zoent enzo?’ ‘Dat gaat jou dus helemaal niks aan.’ Pfff… wat was hij een rare. Ik voelde me ongemakkelijk in mijn eigen huis!
‘Waarom eet je eigenlijk MIJN ijs? Ik had koekjes maar..’ Hij keek me raar aan. Oh shit waarom floepte ik dat er nou weer uit.

Afbeelding
‘Hahahahahhahahahaha!’ Hij kreeg tranen van het lachen waar sloeg dit nou weer op! Ik lacht heel dom maar wat mee.

Afbeelding
Hij vroeg of ik foto’s van mijn familie had. Ik liet er heel veel zien op de computer. We praten honderduit en hij deed eindelijk weer normaal. Ik voelde me weer op me gemak.

Afbeelding
En toen opeens zoende hij me uit het niets!
Ik wou hem weg trekken maar het lukte niet. Hij had teveel kracht.

Afbeelding

‘WAT THE SIMS DOE JIJ?! Ik heb met je broer! Hoe kan je dit doen!’ ‘NOU MISSCHIEN BEN IK OOK VERLIEFD OP JE!’ En daar ging hij. Shitt.. dat had ik niet zo slim aangepakt maar ja dan moest hij ook mij maar niet zoenen! Na een tijd schrok ik uit mijn gedachten. De bel! Zou het Jim weer zijn? Maar toen hoorde ik de deur open gaan. ‘Joehoee! Ik ben weer thuis!’ Gelukkig het was Jeffery.

Afbeelding
Ik ging naar hem toe en zoende hem. Toen gingen we naar boven.

Afbeelding
c:
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie