Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 4 van 34

Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Nina schreef:Leukleukleuk allemaal!

Bloos6, over jou vraag, je gaat gewoon naar stad bewerken. Klik dan het goede kavel aan, en ga bouwen. Linksboven zie je dan het budget, en dat mag maximaal 45.000 zijn!

Ik heb nog even met Bakie gepm't, en hij had wel een goed punt. Omdat er zoveel deelnemers meedoen, en elke opdracht wel een week of 4 gaat duren, ben je zo een paar maanden bezig. Daarom heb ik besloten dat er de eerste opdrachten elke keer 2 mensen uitgaan, erg vervelend voor deze twee deelnemers, maar anders gaat het te lang duren. Mensen die nieuw zijn op het forum, en ook graag mee willen doen, moeten dan zo lang wachten!

Ik hoop dat jullie het snappen.

Dank je voor het antwoord en de rest kan ik ook helemaal begrijpen.Anders duurt het idd wel heel lang.
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@ RoSeY

Hiki heeft al een link geplaatst in de 2e post! Bedankt, Hiki :)

@ Hiki

Ik gebruik wel CC, misschien dat er hier ook wat in zit.

@ Mastvlag

Leuk idee! Ik wil wel een topic maken waar alle opdrachten in komen te staan, zodat andere die ook kunnen maken (die niet meedoen met de wedstrijd) en daar kunnen showen.

@ Simsmodel

Het is een leuk idee, maar ik organiseer dat ook al op de EA website/forum. Alleen mijn CAW heeft wat problemen.

Maar misschien is er iemand anders die het leuk lijkt om hier te organiseren. Ik zou dan wel wachten tot deze wedstrijd klaar is, anders is het nogal veel, denk ik.

En, je mag niks boven het budget zitten. Sorry!

@ Deemiilove

Dat vertel ik allemaal een paar dagen voordat je het kunt inleveren. Je mag inleveren vanaf 9 april, dus in die week voor 9 april zet ik het hier neer!
Bakie
Oplichter Oplichter

@Deemiilove

Nee is niet erg. Het gaat om het huis dat je bouwt.
De familie erbij kan extra leuk zijn voor als je later als het huis klaar is de printscreens ervan gaat maken. Maar als jij je eigen gezinnetje wilt maken mag dat ook, als het huis maar aan de eisen voldoet ;)

@Hiki

Zo zie je maar weer wat zo'n chat van een paar weken terug opleverd! Het idee werd daar geboren en zie nu al onze deelnemers al! :applaus
Schijnbaar dus een hele grote behoefte aan huizenbouwwedstrijden.
Ook heel fijn dat de mensen van S3N ons op de plekken willen steunen waar wij minder goed in zijn. Bijvoorbeeld de banner en straks misschien de afbeelding die de winnaar in zijn of haar onderschrift kan plakken.
Dus S3N bedankt! :bloemetje (Het kusje voor de vrouwelijke teamleden.. Willen de mannelijke het ook, dan krijgen ze die van Nina xD )

@Nina

Aangezien wij het organiseren maar geen invloed hebben op het stemmen kunnen we zelf ook meedoen toch? Dus waarom staat jou naam er niet bij? En Doe de mijne er ook maar bij..dan zal ik TOCH maar meedoen. Dadelijk verleer ik het nog, dat is ook niet de bedoeling! :P
Nina

@ Deemiilove

Zoals Bakie zegt, dat is idd niet erg. Je kunt ook een eigen gids maken, die dan het huis laat zien.

@ Bakie,

Haha :lol . Ik zal jou naam erbij zetten. Ik denk dat ik heb maar bij organiseren hou, maar misschien bouw ik wel mee. Niet voor de wedstrijd iig. Sorry :cry .

En trouwens, wat ik me net bedenk. Er wordt gestemd door een top 3, maar omdat er wel 20 deelnemers meedoen, zullen er misschien wel een stuk op 5 geen stemmen krijgen. Maar er gaan er maar 2 uit. Dus ik dacht, dan beslissen wij (of ik) welke twee er van degene met 0 stemmen eruit gaan.
Ik denk dat iedereen ook wel een goed idee vindt, toch?
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Eigenlijk is dat wel een beetje een wat oneerlijke manier: als je maar een stem krijgt ga je sowieso al door naar de volgende ronde. Maar mogen niet-deelnemers ook stemmen?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Nina

Wat dan misschien iets eerlijker is, het duurt misschien wel wat langer, maar dat er daarna ook nog op degene die 0 stemmen hebben gekregen in de eerste ronde kan worden gestemd. En dan van die (bijv. 5 kandidaten) gaan er dan twee met de minste stemmen weg. Is dat eerlijker?

@ Mastvlag

Ja, iedereen die hier lid is mag stemmen.
stryk-yzer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Ik wil ook wel meedoen!
lijkt me echt heel leuk :D
ik hoop alleen wel dat ik genoeg tijd heb i.v.m. school..
kunnen jullie misschien wel nog een xjte uitleggen hoe je foto's in je berichten zet,
want ik ben hier nog maar net, en ik weet dus nog niet hoe dat moet! :$
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

/\ Screens posten hier is niet eens zo moeilijk. Maak bijvoorbeeld een account aan op https://www.photobucket.com en klik daar op Upload. Kies je bestanden uit:
documenten (windows xp mijn documenten), electronic arts, de sims 3, screenshots. CTRL-klikken op de bestanden om meerdere te uploaden. kopieer dan de IMG code en plak die hier.
Maar voor veel foto's is het handig om een Powerpoint online te zetten en de link hier neer te zetten. :thumbsup
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Nina

@ stryk-yzer

Ik had het nog niet aangegeven, maar voor deze wedstrijd is het handiger om een powerpoint te maken, net zoals Mastvlag zegt. Je maakt dus gewoon een powerpoint in het programma, en dan ga je naar Slideshare, upload je de powerpoint en zet de link hier!

In je powerpoint zet je dan de foto's van alle kamers, en het is leuk om er wat uitleg bij te geven.
Bakie
Oplichter Oplichter

@Nina,

Dat is inderdaad wel een probleem met die 2 die weg moeten.
Bij de S3N wedstrijd werd er ook niet op iedereen gestemd. Stel er zijn dadelijk 10 van de 21 huizen waar op gestemd wordt, dan zitten we dus nog met een probleem.

Kunnen we dan niet beter gewoon niet met rondes werken en telkens maar 1 winnaar kiezen?
Die dan bijvoorbeeld de wedstrijd erna niet mee mag doen voor de prijs, maar natuurlijk wel voor de fun. En dan de wedstrijd daarna weer vrolijk mee mag doen?

Zo zorg je ervoor dat niet altijd dezelfde wint als die echt HEEEL goed is in bouwen.
Met die rondes gaat niet echt werken dan denk ik.

Nog een voordeel aan het bij 1 ronde houden, na 4 weken kunnen alweer nieuwe mensen meedoen die bijvoorbeeld net pas lid zijn.

Weet niet wat de rest van dit idee vind?
Graag ook jullie meningen om er een zo eerlijk en leuk mogelijke wedstrijd van te maken :thumbup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie