Wow wou even iets proberen heb ik alleen nog maar het huis gebouwd en behangen en mijn kleine toeviging erbij koste het al 40000
dus die heb ik maar weer gesloopt
dus ik ben er net achtergekomen dat ik het echt lastig vind om goedkope huizen te maken geef mij maar reusachtige moderne villa's zonder budget
maar ik blijf in de race hoor dus voor de andere niet 1 tegenstander minder
Ik begin morgen wel beginne ofsoow, :applaus Ik heb er zin in!
Ik hoop dat het gaat lukken, want het is well een heel klein budget. Maar er is denk ik ook niet heel veel nodig. Als ik het zo hoor, zal in het bouwen van het huis het geldgaan zitten...
Bloos6, over jou vraag, je gaat gewoon naar stad bewerken. Klik dan het goede kavel aan, en ga bouwen. Linksboven zie je dan het budget, en dat mag maximaal 45.000 zijn!
Ik heb nog even met Bakie gepm't, en hij had wel een goed punt. Omdat er zoveel deelnemers meedoen, en elke opdracht wel een week of 4 gaat duren, ben je zo een paar maanden bezig. Daarom heb ik besloten dat er de eerste opdrachten elke keer 2 mensen uitgaan, erg vervelend voor deze twee deelnemers, maar anders gaat het te lang duren. Mensen die nieuw zijn op het forum, en ook graag mee willen doen, moeten dan zo lang wachten!
Het zal wss nog niet zo zijn, maar als je klaar bent moet je wachten tot 9 april 15:00! Ik maak dan een nieuw topic waarin alles ingeleverd kan worden en gestemd kan worden.
Bloos6, over jou vraag, je gaat gewoon naar stad bewerken. Klik dan het goede kavel aan, en ga bouwen. Linksboven zie je dan het budget, en dat mag maximaal 45.000 zijn!
Ik heb nog even met Bakie gepm't, en hij had wel een goed punt. Omdat er zoveel deelnemers meedoen, en elke opdracht wel een week of 4 gaat duren, ben je zo een paar maanden bezig. Daarom heb ik besloten dat er de eerste opdrachten elke keer 2 mensen uitgaan, erg vervelend voor deze twee deelnemers, maar anders gaat het te lang duren. Mensen die nieuw zijn op het forum, en ook graag mee willen doen, moeten dan zo lang wachten!
Ik hoop dat jullie het snappen.
Ja dat snap ik wel en verder geen probleem ben al aan het nadenken over hoe een huis een Griekse invloed te geven: maar even flink googelen op plaatjes van Griekse huizen
Alleen zag ik een Sterretje staan bij de Familie: misschien dat er Custom Content in zit die ik niet heb? Ik weet eerlijk gezegd nooit wat een Sterretje op die plek betekend
Dat betekent: Huizen of families die je gedownload hebt volgens mij.
En misschien is het een idee om als een opdracht afgelopen is een vrijblijvende bouw-challenge ervan te maken voor de niet-deelnemers.
Dat van Hiki was opzich wel een grappig idee! Dat we een hele stad kunnen maken. Misschien kunnen we dat allemaal nog wel een keer gaan doen. Dat ieder lid, als ie dat wil, een huis in een bepaalde stijl maakt en dat dan allemaal in een mooi gevormde stad te plaatsen. Who knows??