Laatst met me coach gesprek gehad dat ik volgend jaar ipv 2x 10 weken stage moet doen, dat ik paar weken stage in buitenland mag doen, en de rest aanvullen met documentaires kijken, workshops volgen, les geven, universiteiten bezoeken, college's volgen etc :3 Zoblijjjj dat ik niet 2x 10 weken stage achter elkaar hoef te doen :3 Dus ik hoef volgend jaar ook veel lessen niet te volgen omdat ik die dan al op een college heb gevolgd enzoo ;3 heeeeeerlijk verheug ik me nu al op !
Verder ben ik nu vrijwilliger van het Jane Goodall Instituut Nederland ;3 Dus sta ik in de zomermaanden achter een infostand in Burgers' Zoo !
&& Ik heb net geleerd dat RNA bijna gelijk staat aan DNA , en dat als er een besmettelijke infectieziekte op de RNA staat, en die infectie wordt actief dat de RNA de genetische code van die ziekte kopieerd naar DNA , waardoor het dus een erfelijke ziekte is ;3 aiiighht
En ik moet nog heeeeeeel veel aan me stageverslag doen terwijl ik nog maar 2 weken stage heb maar oke.. Voor nu weer even lekker niks doen aangezien ik er de hele middag al aan heb gewerkt