^ Het is een afvalrace, dus je schrijft je nu in, en totdat je eruit wordt gestemd, bouw je aan de opdrachten. Je kunt dus niet wachten tot de volgende opdracht, je moet als je mee wilt doen inschrijven, voor 2 april 15:00!
Ik wil de familie wel online zetten hoor, het gaat dan wel via de EA site, als dat niet erg is? Zal ze zo eventjes uploaden.
Maar je hoeft het niet te bouwen met de familie, dan is er wss ook weer verwarring met de kosten van het huis. Je mag dus gewoon 45.000 Simdollars gebruiken (moet je linksboven kijken naar het bedrag incl. inrichting).
De familie staat nu nog op het Ea forum als download, misschien later nog als download hier, maar daar moet ik nog even naar kijken (Hiki, ik heb je even gepm't ).
Edit: Hiki regelt het al Maar ik moet nu stoppen met computeren, misschien dat ik vanavond nog eventjes kom kijken. Hiki, als het lukt mag je de link in de tweede post erbij zetten
Hopelijk krijgen we wel genoeg tijd om de huizen te bouwen, want soms heb ik het in het weekend ook erg druk met huiswerk enzo. Maar ik ga het gewoon proberen.
Nouja in dat geval waag ik ook maar een poging! Schrijf mij dan ook maar in! Als er ook maar eens een grote opdracht komt zoals ik al eerder zei.
Dus ik doe mee!
Leuk dat jullie allemaal meedoen, ik zal jullie er bij zetten!
Jeremy, natuurlijk mag je meedoen
Simsmodel, ik weet bijna zeker wel dat er een grotere opdracht komt, het wordt elke ronde moeilijker, maar dan moet je natuurlijk nog wel in de race zitten