Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 2 van 34

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Ik wil de familie wel online zetten hoor, het gaat dan wel via de EA site, als dat niet erg is? Zal ze zo eventjes uploaden.

Maar je hoeft het niet te bouwen met de familie, dan is er wss ook weer verwarring met de kosten van het huis. Je mag dus gewoon 45.000 Simdollars gebruiken (moet je linksboven kijken naar het bedrag incl. inrichting).
Nina

^ Ja, dat heb ik ook. Mijn Build-City :)

De familie staat nu nog op het Ea forum als download, misschien later nog als download hier, maar daar moet ik nog even naar kijken (Hiki, ik heb je even gepm't ;-) ).

Klik hier.

Edit: Hiki regelt het al :) Maar ik moet nu stoppen met computeren, misschien dat ik vanavond nog eventjes kom kijken. Hiki, als het lukt mag je de link in de tweede post erbij zetten ;-)
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Nouja in dat geval waag ik ook maar een poging! Schrijf mij dan ook maar in! ;-) Als er ook maar eens een grote opdracht komt zoals ik al eerder zei. XD
Dus ik doe mee! :)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Nina

Leuk dat jullie allemaal meedoen, ik zal jullie er bij zetten!

Jeremy, natuurlijk mag je meedoen (A)

Simsmodel, ik weet bijna zeker wel dat er een grotere opdracht komt, het wordt elke ronde moeilijker, maar dan moet je natuurlijk nog wel in de race zitten ;-)

Zijn er misschien al mensen begonnen?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie