Leuk huisje, en mooie sim!
Het is geREnomineerd Chirurg dacht ik Maar dat kan ook fout zijn...
En ik zie haar wel iemand om een baan in de sport te nemen!
Hele leuke nieuwe sim ook al ga ik je familie natuurlijk missen.
Het huis hoef je niet te gebruiken hoor,heb het graag gebouwd dus kijk maar wat handig is in deze familie.
Iedereen bedankt voor de reacties en stemmen
@ Big Mama Ik weet eigenlijk zeker dat ik het huis ga gebruiken voor de zomervakantie! Want ik vind het huis eigenlijk erg geschikt voor de style wat Wiesje heeft =D
Verder komt rond 4 uur de eerste dag van de nieuwe sim, maar niet dag 1 maar dag 207
Nou dat is dus duidelijk, Wiesje gaat Wetenschap en Geneeskunde studeren, maar wanneer weet ik nog niet. Ik denk zelf voor de verhuizing, naar hoe het er nu uit Starlight Shores! Alleen wou ik dus het huis wat ik eigenlijk voor Thomas en Abrielle had gemaakt, voor haar gebruiken...Alleen weet ik nou net zo niet of dat er wel bij past. Maar ik denk wel dat ik het ga doen
Maar waarom voor de verhuizing? Nou, dan kan ze dus geld studeren, misschien een baantje daar zoeken en dan geld verdienen en als ze terug komt heeft ze een nieuw huis en kan ze meteen als Geneeskunde te werk gaan! In het ziekenhuis dus
Dag 208 Wiesje?!
Wat versta jij onder
huis versieren?
Kladderen zeker!
Wiesje maakte voor het eerst herfstsalade.
Dan lekker opeten.
Vroeg het bed in duiken.
Tja, dan word je ook vroeg weer wakker. Kookkunst dan maar verbeteren.
Wiesje was van het lezen nog niet moe geworden en heeft graffiti gespoten op haar muur.
Wiesje vind het een mooie versiering van haar muur, maar of later de kopers er blij mee zullen zijn?