Ik was net klaar met mijn post, maar toen had Rainbow al een andere post gemaakt, dus moest ik mijn post weer langer maken. En abctje en Yade kwamen er ook nog tussendoor. Hierdoor is mijn post super lang. LOL.
Rainbow, Mike! Jullie hebben Katy nog erger gemaakt! Gemeeeen! I don't really mind though
Sorry, Yum! Heb nog even gedacht om het niet te versturen, vond het zelf ook wel een beetje hard!
Je kunt misschien nog terug als je op de 1 of andere manier even bewusteloos raakt en weer als de oude Katy wakker wordt die beseft dat ze gekke dingen gedaan heeft, tenzij je deze rol leuk vindt! Hij past wel bij je moet ik zeggen..
Ik denk dat ik Katy voorlopig zo hou! Het spel vind ik zo veel...tja, spannender? Als ze ooit weer de oude wordt en de shit die ze gedaan heeft herinnert...Uhh.
Mikese schreef:Hij past wel bij je moet ik zeggen..
Dikke bitchfight. Ik heb al een heel scenario bedacht hoe onze pikante tekst-scene van Darryl en Flynn afliep,na de gil van Jill. (Het rijmt ) Moet ik morgen wel eerder schrijven dan Hugo, ben nu te moe...
EDIT: Wat een gruwelijke moord op Jody (Simmielove )
Laatst gewijzigd door Deetui op za 09 mar 2013, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
^ Ja hoor, dat staat in de beschrijving van je personage..
De tweede stemronde Vanaf nu mag je stemmen! Iedereen behalve de moordenaars stuurt mij een PM, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven. Jullie hebben een dag de tijd om mij een bericht te sturen. Stemmen kan tot donderdag 17:30