Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 12 van 250

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Wat wil je kwijt.

Ik heb net My Sims besteld voor op de PC: ga toch eens kijken of dat beetje leuk is :woot elke keer als ik een fanta reclame zie denk ik: dat moet ik toch eens kopen :fluit
Afbeelding
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik heb Mysims kingdom en MySims voor de ds gespeeld. Best een grappig spel, maar wel een beetje kinderachtig soms, en ze rennen zó langzaam :scared als je dan naar de andere kant van het eiland moet rennen ben je vet lang bezig.

Maarja, dat is de DS
Afbeelding
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut

en nu iets leerzaams voor jullie :tongue

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/d0zION8xjbM&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/d0zION8xjbM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Xelles
Beheerder Beheerder

Op SBS6 zou Castle zijn, maar dat komt niet :cursing

Dan maar het nieuwe paranormale programma op RTL4, vorige seizoenen daarvan vond ik ook erg .. uhm.. interessant.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Ik had die aflevering daarvoor al gezien en had even geen zin in een 2e aflevering van The Mentalist ondanks dat ik die man echt briljant vind. Volgende week hoop ik weer op de Mentalist - Castle combo :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten