Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 12 van 38

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 5.3 en 5.4 online

Eliminatieronde (deel III)

Afbeelding
'Laten we over gaan naar het belangrijkste gedeelte van de avond,' zei de Stem. 'Welkom bij de eliminatieronde, want ook deze week heeft het publiek gewoon gestemd.'

Afbeelding
'De miljonair die deze week op de tweede plek geëindigd is ontvangt 125 contactpunten. Dat is zeker niet mis, toch Elza? Ze zijn namelijk voor jou!'

'De miljonair die 100 contactpunten mag ontvangen is geworden.. Rory!' 'Bedankt, lieve mensen.'

'75 contactpunten zijn voor de miljonair die vierde is geworden. Je komt net kijken en nu al zo'n groot aantal stemmen! Alsjeblieft, Catherine.' 'Amaaaazing,' zei ze enthousiast.

'Voor jou zijn er maar liefst 50 contactpunten, Steven. In populariteit iets gedaald, doe je wellicht iets niet goed of doen de andere miljonairs iets beter?' Steven lachte. 'Ik ben wie ik ben..'

'Slechts 25 contactpunten zijn voor een miljonair die ook beter gescoord heeft in de polls. Helaas, deze keer niet zo hoog, Levi.' Levi baalde, de Stem had de eerste plaats die goed was voor 150 contactpunten overgeslagen, hij hoopte dat die voor hem was. Maar.. dat zou dus betekenen dat deze voor Katie, Louise, Sarah of Lars was, zij scoorden nooit echt hoog, hoe kon één van hen dan ineens een eerste plek behalen? Levi dacht dat het Katie was, omdat zij de laatste week veel verdriet had, het publiek zal wel medelijden hebben.

'Gefeliciteerd, deze week ben je veilig, maar met de hakken over de sloot! Je krijgt 10 contactpunten, Katie.' Katie was opgelucht en teleurgesteld. Veilig, maar geen eerste plek.

'Louise, Lars en Sarah, sta op.'

Afbeelding
'Tussen jullie staat de populairste miljonair van deze week. Deze miljonair heeft echt een groot deel van de stemmen gekocht met zijn of haar contactpunten. Had deze miljonair dat niet gedaan, dan had hij of zij vanavond in de gevarenzone gestaan. Goed gespeeld, Lars. Voor jou zijn er 150 contactpunten en je bent daarbij ook nog eens veilig!' Louise en Sarah keken elkaar vlug aan. Dit werd the battle of the bitches!

Afbeelding
'Jullie mogen nu één voor één je keuze maken. Wie zie jij het liefst op de rode stoel?'

Katie mocht beginnen. 'Sarah, ik kies voor jou.'

'Levi, de beurt is aan jou,' zei de Stem. 'Sorry, maar Sarah, ook ik kies voor jou.'

'Steven, jouw beurt.' 'Hmmmm, ik kies toch voor jou, Louise.' Louise keek Steven verbaasd aan. Meende hij dit nou? Flikte hij nu hetzelfde bij haar als wat hij eerder bij Katie deed. Verkoos hij Sarah, waar hij niets mee had nou daadwerkelijk boven haar, terwijl ze dagen lang lol hadden? Dit begreep Louise niet.

'Catherine. De eerste keer dat jij mag kiezen wie je op de rode stoel ziet. Wie van de twee dames uit de vijandenkamer wordt het? Louise of Sarah?' 'Nou, ik gaf al eerder aan dat Louise me een leuke meid lijkt, dus niets ten nadelen van jou Sarah,' zei ze gevolgd door een kuchje, 'maar dan kies ik voor jou, Sarah.'

'Rory, het is jouw beurt.' 'Prachtige dames, sexy als de hemel, maar eentje moet er gaan zitten en dan ga ik toch kiezen voor m'n hartje en die houdt heel iets meer van Louise. Sorry, Sarah.'

'Elza, heb jij een beslissing gemaakt?' Elza knikte. 'Sarah.'

'En Lars, tot slot, het is eigenlijk al wel duidelijk, maar voor de vorm hoor ik graag je keuze.' 'Ik heb toch gekozen voor Sarah,' zei hij zachtjes. Hij hoopte hiermee goed te maken wat hij op het welkomsfeestje van Catherine gedaan had.

'Maar liefst 6 stemmen tegen je en 1 voor, Sarah, dat betekent dat je op de rode stoel mag gaan zitten.

Afbeelding
Katie ging zitten. Ze ging uit van het ergste, maar hoopte dat er ergens nog een geluk voor haar was. Ze lachte voorzichtig en probeerde een lieve kant te laten zien met het doel om iemand te overtuigen, wie dan ook.

Afbeelding
'Lieve Sarah, ik denk niet dat dit onverwacht voor je komt. Je hebt me gekleineerd, belachelijk gemaakt en geprobeerd mij weg te krijgen. Ik ga nu iets doen waar ik vast en zeker geen spijt van ga krijgen. Jij gaat naar huis.' 'Sorry, Katie,' zei Sarah zachtjes. 'Het was nooit m'n bedoeling om je te kwetsen. Ik hoop dat je ver komt in het spel,' loog Sarah.

Afbeelding
'Sarah, we kennen elkaar niet erg goed, maar ik heb het idee dat ik ongeveer weet hoe je in elkaar zit. Je bent gemeen, vals en doet alles om het spel te winnen. Toch denk ik dat jij ook een hart hebt en wil ik je een kans geven om die aan ons en de mensen thuis te laten zien. Ik wil graag dat je blijft.' Iedereen was verbaasd, Sarah het meest. Mocht ze nou blijven? 'Dankjewel, Levi,' zei Sarah en ze wilde opstaan om weer in de bank te gaan zitten. 'Wacht,' zei de Stem, 'we luisteren nog even naar de andere miljonairs. Wat als Levi Sarah ook naar huis gestemd had, wat hadden jullie dan gedaan?' 'Niet dat het veel uit maakt..' zei Sarah die haar oude gedrag nu al terug kreeg.

Afbeelding
'Puur voor het spel alleen al, had je voor mij mogen vertrekken,' zei Steven.

Afbeelding
'Jammer, maar helaas voor mij. Ik had je met liefde laten gaan! Alle liefde in mijn lijf zegt: WEG, SARAH!' 'En alles in mijn lijf zegt: Koop gewone kleren, meid,' voegde Sarah daaraan toe.

Afbeelding
'Omdat je mijn prinsesje bent, Sarah, had ik je niet laten gaan.' 'Dankjewel, Rory,' antwoordde Sarah.

Afbeelding
Elza baalde erg dat Sarah niet vertrokken was. Voor haar was het een stapje dichter bij zekerheid en rust in de villa, maar die kreeg ze nu niet. 'Ik had je ook laten gaan, Sarah,' zei ze zo voorzichtig zoals ze in het begin was. Ze stond doodsangsten uit dat Sarah wat zou zeggen. Over haar leeftijd misschien, of over haar outfit waar ze zelf zo blij mee was, misschien wel over haar gewicht. 'Het spijt me, Sarah.' 'Het spijt mij, Elza. Het spijt me dat ik je gebruikt heb en hoe ik me gedragen heb tegen je.' Deze excuses leken oprecht.

Afbeelding
'De sfeer in de villa is verpest door jou, Sarah.' Sarah grijnsde. 'Nou, daar heb je wel eens anders over gedacht, lieverd.' 'Zoals je misschien al wel verwachtte, of juist niet. Ik had je graag met koffers en al in de limousine gezien.'

Afbeelding
Als de diva zoals iedereen haar kent maakte ze van de rode stoel haar troon. Ze keek de groep rond en zei niets. De trots was terug, de zelfingenomenheid en arrogantie zat weer op zijn plek. De diva bleef een miljonair.
Afbeelding
Mikese

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatie online!

Verder voor het publiek!
De slaapkamers moeten opnieuw ingedeeld worden. Vul elke naam slechts 1 keer in en PM het naar me om een beetje inspraak te hebben. :)
Ook de miljonairs zelf mogen een stem als publiek uitbrengen.
De liefdeskamer: Welk setje gun jij de kamer? Of wie zou er een setje moeten worden?
De vijandenkamer: Welke twee kunnen elkaar niet luchten of zien?
De eenzaamheidskamer: Wie valt buiten de groep?
De masterbedroom: Wie is jouw favoriete miljonair?
Het rode bed:
Het gele bed:
Het blauwe bed:

Hier mag je als publiek vanavond nog op reageren. Heb nog 0 berichtjes in m'n PM gehad. :(
Dus als jij als enige PM't voor 00.00 uur heb je eigenlijk in je eentje de kamerindeling besloten haha.
Afbeelding
Mikese

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatie online!

Ja, lief van Levi en Rory zeg, ik moet zeggen dat het voor mij ook altijd maar weer een verassing is, maar van Rory zag ik hem aankomen, om de één of andere reden stemt hij gewoon nooit iemand weg! Vooral de vrouwtjes niet..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie