Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

657 berichten • Pagina 8 van 33

Koen
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Er ontstond een discussie, had ik maar niks gezegd. Ik kreeg een felle reactie van Jill terug. Daarom besloot ik me om me maar terug te trekken. Hier had ik even geen zin in. Toen vroeg een jongetje of iemand zin had om iets leuks te doen? Iets leuks, alsof we daar nu aan dachten. Iedereen wou overleven, de vraag was alleen hoe. We hebben nu wel een waterbron, maar we kunnen hier niet voor altijd blijven. Opeens tikte iemand om mijn schouders, het was Helen, ze zocht Dave. Ik verwees haar naar het stenen strandje langs de rivier. Ze zei dat ze naar hem toe gaat, ik knikte. Dave kan nu vast wel gezelschap gebruiken. Ik hoorde mijn maag weer knorren. Ik ging gescheiden van de groep zitten en at het laatste beetje van mijn bessen op.

Jarry Sherman

Laatst gewijzigd door Koen op wo 27 feb 2013, 17:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Het was alweer een tijdje verder toen ik wakker werd, ik hoorde mensen allemaal praten. Ze hadden het over allerlei dingen.. Toen riep een jongen "zullen we wat leuks doen?", "Alsof mensen daar zin hebben.." mompelde ik en rolde met mijn ogen, ik stapte de hangmat uit en zag Nora, en alweer kreeg ik kriebels... "Nora?" vroeg ik, ze draaide zich om en keek me aan, weer die sprankelende ogen.. Die volle, mooie lippen, het mooie blonde haar.. En gewoon alles was perfect.. Wat moest ik doen om haar het te vertellen dat ik haar 'leuk leuk' vind...

- Alex
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik wilde even alleen zijn. Even afgesloten van de wereld. Nergens aan denken, niemand zien, geen gesprekken voeren of iets dergelijks. Gewoon lekker alleen zijn en van mijzelf genieten. Ik liep naar het meertje. Er waren soort van bergjes langs. Ik liep er een tijdje langs, totdat ik bij een heel klein, - maar zeker wel groot genoeg voor mijzelf - meertje. Ik wist dat dit de goede plek was om te gaan zwemmen. Het voelde op een gegeven moment zelfs zo fijn dat ik ook mijn onderbroek aan de kant had gelegd en die liet opdrogen. Ik genoot van de zon die tussen de bladeren door scheen, en van het heerlijk verkoelende water. Toen ik er al een tijdje lag hoorde ik iets. Of beter gezegd: iemand. Is dat, is dat... OMG, het is:

- Darryl Ryan
Yade
Podium hulp Podium hulp

Ik ben woedend op Gary als ik hoor dat Katie weet dat Brad in de drugswereld heeft gezeten. Kwaad loop ik naar hem toe en sis: "Lekker bezig, Greg! Katy zaait onrust in het hele kamp, en wat als ze zegt dat ze het van jou heeft gehoord? Echt, je kan trots op jezelf zijn"!
Ik loop door de struiken naar het water, en merk dat ik ineens zware buikkrampen krijg. De aarde draait en wordt zwart...en stil.

~Sandy
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Robbinn
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik dacht terug aan het gesprek van gister met Helen. Ik vond het fijn om even met iemand te praten, ook ken ik nog niet zo veel mensen hier dus is het fijn om iemand te hebben waarmee je kunt praten. Het zoeken naar eten heeft wel wat opgeleverd, een paar bananen die nog niet helemaal rijp zijn, een paar besjes en een soort vrucht waar ik de naam van vergeten ben. Verder waren er niet echt rijpe, eetbare planten.
Vandaag hebben we niet echt veel gedaan, wat kun je ook doen in een jungle? We hebben een waterbron gevonden dus waarom zouden we weggaan? Ik ben benieuwd hoelang we het hier gaan volhouden.

- Anne Felix
Shine bright, laugh often.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik was al even wakker toen Alex mijn naam zei.
'Hé, jij ook al wakker?' grapte ik. 'Wat is er?' Alex twijfelde even. Wat was er opeens met hem aan de hand? Meerdere malen deed hij zijn mond open om wat te zeggen, maar bedacht zich toch weer. Achter hem zag ik opeens iemand vallen. Was dat niet de vrouw die mij gister had geholpen? Ik kroop uit mijn hangmat en strompelde naar haar toe. Mijn enkel deed nog steeds zeer, maar iemand moest haar helpen. Ik knielde naast haar neer en seinde iemand die vlak bij stond dat hij moest komen helpen.

- Nora Grece -

Wiee? c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Sebas.
Meesterdief Meesterdief

Op dit moment is echt niemand meer te vertrouwen, dacht ik in mezelf. Iedereen voelde ook dat er een grote spanning in de groep zat. ''Ik ga wel wat eten zoeken'', zei ik tegen mezelf. Ik zocht en ik zicht maar ik kon nergens eten vinden. Dan moet ik maar wat drinken. Ik liep naar de waterbron en ging wat drinken. ''Heerlijk'', zei ik. Ik dronk door, tot ik in het water zag dat iemand achter me stond....

~Zane Robbins~
Robin.

Zou Jill het geloven?, dacht ik. Gelooft ze dat ik in drugs heb gehandeld? En moet ik de waarheid aan haar vertellen? Nee, dat zou te veel risico's met zich mee brengen. Weten meer mensen dat ik heb gehandeld in drugs? Wordt ik hier achtervolgd en zijn er mensen die mij in de gaten houden? Op een afstandje kijk ik naar de groep. Hier tussen moet iemand, of zelfs meerdere, zijn die hiervan weten. Ik krijg een sterk gevoel van binnen dat ik in de gaten gehouden wordt. Nee, dat kan niet. Ik wil niet naar cel! Ik wil hier weg, maar dat gaat niet. Ik nam een diepe zucht. Waarom heb ik het zo ver laten komen? Nu ben ik een gezochte crimineel en wordt ik gezocht. Kon ik de tijd maar terug draaien, dan had ik dit nooit gedaan. Ik heb dit nooit gewild, maar had geen keus! Ik werd gedwongen! Gedwongen tot drugshandel! Ik pakte me rugtas en pakte m'n waterfles, hij was leeg. Moeizaam stond ik op en liep naar het riviertje. Onderweg zag ik Jill. Ik liep naar haar toe. "Hoi" zei ik en ze groette terug. "Ik wil het hebben over vanmorgen. Je weet wel, over wat dat meisje zei." Jill knikte. "Geloof je haar? Geloof je dat ik in drugs handel?" vroeg ik voorzichtig.

- Brad Lane -
Slimpie Hugo

Ik liep maar wat rond te lopen door de jungle. Nutteloos, zoals als altijd.
Ik vond een klein meertje. Aan de oever van het meertje zag ik een hoofd het water uitsteken. Was dat...
Darryl?
Mijn ogen werden groot. Ik vond het genant en durfde niet dichter bij te komen, maar toch liep ik langzaam steeds dichter bij.

Ik vloekte zachtjes en vroeg mezelf af waarom ik niet omdraaide en wegrende, voordat hij me zag.

Flynn McKinney
lopter12
Mest analist Mest analist

Ik ging naar de bron ik zag Flynn en omg darryl.
Bulllllgggggg hij was naakt hij had een mooi lichaam,maar ik val niet op mannen.
Flynn ging naar hem to darryl stond met grote ogen te kijken,en Flynn trok zijn kleren uit. :scared
Afbeelding
Keep calm and say sims
djon black

Katy had het niet geheim kunnen houden, ik had de hele organisatie in gevaar gebracht, ik had alles verpest. Zou hij mij door hebben, zou hij Sandy door hebben? Straks neemt hij wraak... het is niet voor niets een gevaarlijke crimineel. Katy had het verteld, ik dacht dat zij het wel kon weten... ik hield van haar, ze beloofde dat ze het niet zo vertellen en waarschijnlijk heeft ze het impulsief toch gedaan. Kon ik iemand nog wel vertrouwen? Als ik de liefde van mijn leven al niet meer kon vertrouwen, dan is Sandy misschien wel niet wie ze zegt dat ze is, dan kan die lieve Haylee misschien wel stiekem een duistere geest hebben. Dan kon Jill ons misschien wel in plaats van helpen, ons allemaal om zeep willen helpen... dan was dit haar meesterzet...
Dan... dan... dan... als... als... als...

-Greg-
Afbeelding
Koen

Ik had mijn bessen omgegeten en besloot om weer wat bessen te halen. Onderweg kwam ik dat jongetje tegen. Ik stond even stil en keek goed naar hem. Toen keek ik naar voren. Bij het meertje zag ik Darryl en nog een jongen. Darryls kleren lagen om de kant. Beetje ongemakkelijk dacht ik. ''Hey jij'!',en liep naar hem toe''. Hij schrok en keek om. ''Wie ben jij?'', vroeg ik boos. ''Dexter'', zei hij bang. En toen rende hij weg. Vlug keek ik nog even richting Darryl. Even dat ik dat die andere jongen zijn kleren uittrok. Maar toen ik goed keek was het was simpelweg een spinnetje dat op zijn kleren was gekropen. Hij was waarschijnlijk geschrokken en trok daarom zo raar aan zijn kleren. Ik wilde niet onbeschoft doen dus liep weer verder. Ik zuchte, wat zijn sommige mensen onbeschoft.

Jarry Sherman
Afbeelding
ixkilledxthexcookie

Sandy was ondertussen weer bijgekomen. Ik had haar onder een boom in de schaduw gezet en had wat water voor haar gehaald. Gelukkig kreeg ze steeds meer kleur in haar wangen.
Ik was teruggelopen naar waar Alex en ik onze hangmatten hadden opgehangen. Alex lag half slapend in zijn hangmat. Ik tikte hem op zijn schouder.
'Hey, ik ga eventjes weg. Maak je alsjeblieft geen zorgen om mij. Ik ben terug voor je het weet.'
Hij knikte niet-begrijpend. Ik pakte mijn rugzak, keek nog lachend achterom naar mijn beste vriend en liep alleen de jungle in. Ik had even tijd nodig om na te denken. Hij zou het wel begrijpen.

- Nora Grece -
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Shevens

Nora maakte me wakker, ze zei "Hey, ik ga eventjes weg. Maak je alsjeblieft geen zorgen om mij. Ik ben terug voor je het weet." en ik knikte maar, niet dat ik iets meekreeg of zo. Eenmaal wakker geworden sprong ik op, wat? Nora heeft me verteld dat ze weg ging!? Ik sprong mijn hangmat uit en zag Sandy, het meisje dat Nora geholpen heeft. "Sandy!? Weet jij waar Nora heen is gegaan!? Haar tas is weg en zij is ook weg! Zeg me dat je alsjeblieft weet waar ze heen is..!"

- Alex
Afbeelding
Slimpie Hugo

Terwijl ik bij het meertje stond, voelde ik iets kriebelen op mijn zij. Ik draaide langzaam mijn hoofd om.
Ik werd plotseling koud van binnen. Een grote spin, of het een vogelspin was, geen idee, was langs mijn been omhoog gekropen en zat nu half op mijn T-shirt, half op mijn broek.
Met een vreemde beweging probeerd eik mijn broek uit te trekken, maar de spin kroop omhoog en zat ter hoogte van mijn borst.
Dus trok ik heel langzaam mijn T-shirt uit, waardoor ik halfnaakt aan de oever van het meertje stond.
Ik voelde een paar ogen me aankijken en ik draaide me om richting een struik. Daarboven zag ik een jongen met twee grote ogen naar me kijken.
Ik wilde schreeuwen dat dit niet was wat het leek, maar er kwam al een oudere man aan en hij zei iets tegen de jongen en ze liepen beide weg. Toen ik me opdraaide zag ik Darryl in het water plezierig naar me kijken.

*Flynn McKinney*

(Sorry voor de lange tekst, maar moest ff iets ophelderen. :sweatdrop )
Yade
Podium hulp Podium hulp

"Sandy!? Weet jij waar Nora heen is gegaan!? Haar tas is weg en zij is ook weg! Zeg me dat je alsjeblieft weet waar ze heen is..!" Ik zit op een rots en voel dat ik weer wat kleur op mijn wangen krijg. "Weg? Hoe bedoel je weg"? vraag ik aan Alex. O God nee toch..zou ze gevlucht zijn omdat ze bang was slachtoffer te worden?

~Sandy
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Deetui

Ik was lekker aan het badderen totdat ik het hoofd van Flynn om het hoekje zag kijken! Dat was dus ontzettend awkward... En daar achter zag ik nog die spinnenetende rare bioloog of something like that... Maar die zag me niet, dacht ik. Ik draaide snel mijn hoofd weer om naar Flynn, die rare dansbewegingen begon te maken. Totdat hij schreeuwde: 'SPIN!!! SPIN!!!' Hij trok met beleid zijn broek uit, en ik moet zeggen, hij had lekkere benen. Toen begon hij ook nog vluchtig z'n T-shirt uit te trekken. Sexy zag het er niet uit, maar grappig wel. Ik snap ook wel dat niet iedereen zo'n gespierde six-pack als ik kan krijgen. God heeft mij te veel gegeven, en andere gewoon veeeeel minder! Ik zag dat Jarry en die bioloog weg liepen, en ik lag nog steeds in de slapen lach. Hij schaamde zich, en dat maakte mij nog meer aan het lachen. Ik wilde naar hem toe lopen, maar ik besefte te laat dat ik naakt was. Ach wat maakt het uit, iedereen heeft zo'n slurfie. Hij was eigenlijk best knap, maar ik moet niet aan hetero mannen beginnen, dat was de vorige keer ook al geen succes...

- Darryl Ryan
Mikese

Ik vulde mijn fles water weer. Nog steeds hield ik exact bij hoeveel water ik dronk. Niet teveel en niet te weinig. Alles voor een prachtig lijf. Ik begon me langzamerhand te vervelen in deze jungle. Niemand leek het erg te vinden dat onze reisleider geslacht was en het ergste vond ik nog dat we nu maar hele dagen op dezelfde plek bleven hangen. Is er dan niemand die naar huis wil? Pfff, ik moest binnenkort ook maar eens gaan praten met Darryl. De hele reis hadden we met elkaar gepraat en had ik achter hem aan gehuppeld met zijn agenda en spullen, maar sinds we hier waren was de sfeer gespannen..

Ik kwam net terug van het riviertje toen Brad op me af liep. 'Ik wil het hebben over vanmorgen. Je weet wel, over wat dat meisje zei.' Ik knikte. 'Geloof je haar? Geloof je dat ik in drugs handel?' vroeg hij voorzichtig. Ik had hier over nagedacht, ik dacht eigenlijk nog steeds na, maar het kon me niets schelen. 'Weet je, Brad, wij hebben allemaal ons privé leven thuis. Het kan me niet schelen of het wel zo is of niet. Iedereen maakt fouten en als jij geen behoefte hebt om dat mij te delen of als die Katy gewoon gestoord is dan is dat maar zo.' Hij keek me verbaasd aan. 'Dus.. als ik zeg dat het niet zo is, geloof je me?' 'Ik weet het niet, Brad, en zoals ik al zei, het kan me ook niet zoveel schelen, vooral niet als het alleen handelen in drugs is. Als je iets kwijt wilt kun je bij me terecht, ok?'

- Jill Banks -
Afbeelding
Afbeelding
Slimpie Hugo

Darryl kwam het water uitlopen. Naakt!

Deze situatie werd me gênanter en gênanter...
Ik vroeg of we niet eens richting kamp moesten, en hij was het met me eens.
'Misschien moet je wel je kleren weer aan doen?' Vroeg ik, totdat ik besefte dat ik zelf ook nog in mijn onderbroek stond.
'Dan doe ik dat ook', zei ik er met een blozend hoofd snel achteraan.
We kleedden ons om en ik viel in mijn hangmat in slaap, nog nadenkend over Darryl.

Ik had een rare droom. We zaten opgesloten midden in de jungle, hadden weinig voedsel en ik werd verliefd op een man.
Ik schrok wakker en besefte dat het geen droom was, maar realiteit.
'Waarom ben ik hier ooit heen gekomen?' Zuchtte ik, en ik viel weer in slaap.

*Flynn McKinney*

Weergave- en sorteeropties

Gesloten