Mededeling: Mijn laptop moet morgen voor ongv 2 weken naar de fabriek
Ik heb al een backup gemaakt van de sims, maar ik ben bang dat ik het dadelijk verkeerd terug zet.. Naja ik weet niet wat ik dan moet doen..
Blegh wat een gedoe, eerst ziek en dan laptop weer terug voor een paar weken
Naja ik krijg een leen laptop en ik ga natuurlijk proberen of de sims het daarop doet, maar denk niet dat hij het daarop doet. Naja dan ga ik in ieder geval verder schrijven voor één grote update!
ik kreeg een nieuwe computer en toen heb ik hem ook kunnen overzetten en ik ben daar niet al te handig in dus over het overzetten geen zorgen over maken.
Heel erg jammer, dat het zo lang duurt, maarja, de tijd gaat snel, en ondertussen zijn er ook andere dagboeken op het forum... Maar ik vind dagboeken op een zelf gemaakte site altijd het leukste!
Tsja, ik weet dat er veel leuke DB's zijn. Ik kan jullie ook niet weerhouden om die niet te gaan lezen. Maar ik ben snel terug, hopelijk sneller dan we nu denken
Ik beloof gelijk een grote update als ik terug kom! :bloemetje
omg ik heb gister mijn computer winkel gemaild. zegt die man dat hij vandaag pas wordt opgestuurd! Had ik hem alsnog een week kunnen hebben wat gemeen! Hij zorgt er maar voor dat hij volgende week terug is, anders ga ik even herrie schoppen daar