Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 6 van 38

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2013 - EERSTE EXIT

Week 4
Aflevering 5

Afbeelding
Een nieuwe dag brak aan in de villa van de Gouden Kooi waar op het moment nog maar negen miljonairs de strijd met elkaar aan gingen, wachtende op een nieuwe deelnemer.

Afbeelding
Katie had de hele dag nog geen woord gezegd, omdat ze bang was nog meer contactpunten kwijt te raken dan ze al had gedaan. Ze gokte dat ze misschien al wel bijna 200 contactpunten verloren had aan dit vreselijke spelletje van Sarah. Lars had haar mee gevraagd voor een ontbijtje in de tuin en beloofd zelf ook niet te praten. Ze zouden communiceren met gebaren en gezichtsuitdrukkingen, zo hoefde Katie zich niet zo eenzaam te voelen. Katie vond het niet erg om lekker lang naar de ogen van Lars te moeten staren en ook hij zag dit niet als nadeel.

Afbeelding
'Jongens, ik heb het even gehad met complotten en de hele ellende,' zei Louise. 'Jullie hebben er nooit ingezeten en dat lijkt me echt heerlijk. Dat gedoe de hele tijd. Deze eliminatie ga ik stemmen zoals ik het wil en mij het best lijkt!' Steven en Levi keken elkaar en begonnen te lachen. Louise had al meerdere complotten gesmeed in het huis en daarom was het extra grappig dat juist zij zich er zo over aan het opwinden was. 'Nou, dan doen wij met je mee, wij stemmen ook niet in een complot. Zullen we een anti-complotcomplot opzetten?' grapte Steven waarna hij Levi een kusje op zijn wang gaf.

Afbeelding
Sarah was druk aan het vertellen over hoe totaal niet verschrikkelijk ze het vond dat Suzy weg was. Rory probeerde geïnteresseerd deel te nemen aan het gesprek met Sarah, maar zelfs op de laagste stand raakte hij compleet buiten adem door de loopband. 'Ja, Sarah, ja, Sarah, ja, Sarah,' was het enige wat hij eruit perste.

Afbeelding
'Joshua, sorry van gister,' begon Elza. Joshua mompelde wat. 'Ik zie het gewoon niet meer zitten om iets met je te beginnen. Ik begrijp dat dit misschien raar aankomt, zeker nadat ik als een gestoord tienermeisje achter je aan zat,' lachte ze, 'maar ik zie nu in dat wij totaal niet bij elkaar passen.' 'Het is ok,' zei Joshua die aan de ene kant baalde dat hij afgewezen werd door Elza en aan de andere kant blij was dat hij eindelijk kon stoppen met dit vreemde spelletje. 'Laten we gewoon vrienden zijn,' stelde Elza voor en daarmee stemde Joshua in.
Afbeelding
Mikese

Re: De Gouden Kooi 2013 - aflevering 4.5 online

Dank jullie! Ook bedankt voor de stemmen, op het laatst toch nog een stuk of 10 stemmen erbij, dat heeft zeker de eindstand bepaald. De miljonairs die mogen stemmen hebben een PM gekregen. 3/7 heb ik alweer binnen.
Morgen of donderdag lezen jullie de up. ;)
Afbeelding
Mikese

Re: De Gouden Kooi 2013

Sim Boulevard schreef:Eerste Exit van de Gouden Kooi

Afbeelding
Riverview - De eerste miljonair van de tien die een maand geleden de Gouden Kooi betraden is vertrokken. Reality-sterretje Suzy Bell gooide vrijwillig de handdoek in de ring. Ze zag het niet meer zitten om nog langer in de luxe villa te zitten. Weinig fans hadden deze keuze aan zien komen, omdat Suzy gek is op camera's en media-aandacht. Na de eliminatieronde zal een nieuwe miljonair de plaats van Suzy innemen. Over deze vervanger is tot op heden nog niets bekend.

- Sim Boulevard
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie