Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 9 van 250

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt.

Maar wat is hamkaas? :mellow
Een combinatie tussen ham en kaas?
Of gewoon ham en kaas?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
ChatMetJet
Snackventer Snackventer

Soort van, ene helft van het pistoletje zit een plak kaas op (met de standaard lading 'gezond'), en de andere helft ham, zou je kiezen voor alleen kaas heb je 2x een plak kaas, of alleen ham, je raad het al, 2x een plak ham.
Afbeelding
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Las net op rtvnoord: kabelstoring in Stad Groningen.

Heb een e-mailtje verstuurd met de melding dat wij ook storing hadden en nu blijkt dat er idd ook op andere plekken storing is, de familie van mijn schoonzusje woont in Sneek en ook zij hebben storing en op nog veel meer plekken.
M'n moeder was al aan het grappen dat het een terroristische aanslag is hehe :wink

Aaaaaaarrggghh!!! niet een nomnomnomnomnomomnomnom!! word gek van die dingen :blink

Laatst gewijzigd door Spiderlady op di 16 mar 2010, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

tussen mijn dorpje en sneek zit ook maar een dorpje tussen margoed dan het noorden zonder tv
en ik dacht ook al dat er een terror aanslag zou worden gepleegd en dat er dan ineens een man in het arabis iets zei
ChatMetJet
Snackventer Snackventer

Oh nee! Een Terroristische Kabelstoring!

We moeten op onze tellen gaan passen mensen, en vooral niet van het Forum weggaan! Zo gaat het in Horror-films ook! Een voor een gaan we uit elkaar en dan wordt eenieder een voor een opgeslokt door een of ander maf terroristisch kabelmonster!
Afbeelding
astebest

ChatMetJet schreef:Oh nee! Een Terroristische Kabelstoring!

We moeten op onze tellen gaan passen mensen, en vooral niet van het Forum weggaan! Zo gaat het in Horror-films ook! Een voor een gaan we uit elkaar en dan wordt eenieder een voor een opgeslokt door een of ander maf terroristisch kabelmonster!
:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
maar ik moet slapen hoe zit dat
astebest

denk niet aan stromend water
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nalsZYukYpo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nalsZYukYpo&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] gemeen he

Weergave- en sorteeropties

Gesloten