Ik vind dat er erg mooie signatures/avatars tussen zitten, dus laat ik ook maar een aanvraag indienen (alleen als je echt tijd hebt, want ben kieskeurig ^^)
Ik ben altijd op zoek naar onderschriften/avatars die speciaal zijn, zoals ik nu ook als onderschrift heb. Maar zoals je waarschijnlijk wel begrijpt kan een De Sims 2 onderschrift echt niet meer...., als jij voor mij iets speciaals met belichting en natuur of de sims kan maken/vinden dan wordt ik wellicht heel blij
Laat je creativiteit de vrije loop zou ik zeggen en maak er wat moois van.
Zoals je misschien al gezien hebt, heb ik vanaf vanacht een nieuwe avatar en signature. Dit is wel een beetje de style waar ik op naar zoek was wat betreft natuur. En het heeft geen haast, anders heb ik mijn avatar en signature voor niks gemaakt
ok bedankt in dat geval wil ik ook wel een signature graag iets met mooi felgekleurde dieren je weet wel gifkikker pappegaaien o en als het kan er nog een regenwoud bij
Sorry dat ik niet zoveel geupdate heb, maar ik ben druk bezig met school, en ik heb ook een nieuw spel gekocht; animal crossing let's go to the city voor de wii. Daar ben ik nu erg druk mee bezig en ook met superleuke toetsen van superleuke leraren ! Iig zal ik de laatste verzoeken afronden en dan stop ik ermee... want anders stel ik mensen alleen maar teleur als ik erzo lang over doe, en ik heb zelf ook nog andere dingen te doen! Dus... ik zie jullie wel ergens anders op het forum!
XxMelanie