FO 3: ''De volgende opdracht, en waarschijnlijk ook de laatste hebben we niet alleen verzonnen, maar het idee was erg leuk!
Jullie kennen wel die waarzegsters die op de kermis met een tent staan, de meeste mensen denken oplichterij, maar het komt meestal wel uit...
ook wij liepen laatst over de kermis, en voor de lol probeerden we onze toekomst te voorspellen.
Er komt jullie een moeilijke keuze tegemoet, die jullie niet alleen kunnen oplossen. was het antwoord, en het is waar, de moeilijke keuze: wie is TT?!
Jullie laten je fantasie weer de vrije loop gaan, en lopen het tentje binnen van de waarzegster, waar jullie dit te horen krijgen;
'De spannendste dag van je leven is als je te horen krijgt als je je droom hebt bereikt, en meid, dat duurt niet meer lang.'
Maak een screenshot van de spannendste dag van je leven, en wij zijn erg benieuwd!'
"Mijn speciaalste dag, dat was vorige week. Ik mocht op visite bij mijn favoriete tijdschrift, 'Simsilia'. Ik mocht al mijn ideetjes voor het tijdschrift vertellen en meekijken naar het volgende nummer. Het was zo gaaf!"
mijn speciaalste dag: mijn speciaalste dag was gister nog, toen we eindelijk een kind mochten adopteren als tienermoeders, als onze ouders er maar waren dan mocht het na 2 weken mocht het gewoon, het ging heel snel, gelukkig