Toen ik met dit project startte had ik echt nooit verwacht dat ik het vol zou houden, bedankt voor de super leuke reacties die jullie hier elke dag weer achterlaten!
DAG 80 : Photobucket is plots veranderd en doet erg raar, daarom wat rare screens.
leuke screens! En ik snap helemaal niks van photobucket... ben dus over gegaan op tinypic, maar ik blijf nog wel even kijken op phbu omdat ik daar goed ''wist'' hoe je foto's moest bewerken.
Hahahah geweldig! Die tuinkabouter kijkt op de 1e screen ook echt zo van "God, oh nee stop. help alsjeblieft iemand ik kan niet bewegen? waarom ik?? (("
Leuke screens! Bedoelen jullie die nieuwe versie van photobucket die zwart/wit is? Wat inderdaad, die is heel irritant. Hij bug't veel, maar ik werkte ermee in de bèta versie. Je moet even wennen, maar als hij niet bug't is het nog wel te doen.
Bedankt allemaal!
@Monstermummie; Hij bugt inderdaad veel, als ik een foto bewerk wordt dat niet meteen zichtbaar op bv. simsnieuws. Maar je kan terug naar de oude versie, dat heeft BigMama (?) in het 365 topic van abctje uitgelegd.
DAG 82 :
Even speciaal voor de kattenliefhebbers onder ons: Cleopatra! ^^
Niet alleen Brian-sims, maar ook Brian-dieren hebben van die rare gezichten!
Oliver en Liv hebben weer eens een date, deze keer hebben ze op het strand naar de zonsondergang gekeken.
Laatst gewijzigd door Youri op zo 11 nov 2012, 22:14, 2 keer totaal gewijzigd.