Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

463 berichten • Pagina 16 van 24

Guppie
Gentherapeut Gentherapeut

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 40!

Dag 41!

In het huis wat ik net heb laten zien, gaat alles zijn gangetje.

Afbeelding

Gator geeft Madeleine een massage.

Afbeelding

Lisa oefent de vaardigheid inzicht.

Afbeelding

Ze gaat ook nog eventjes zwemmen.

Afbeelding

En daarna gaat ze met Teddy op de schommelstoel. Volgens mij doet ze het goed als oma!

Afbeelding

En dit is de laatste screen die ik van dit huis heb. Echt precies een seconde nadat ik deze screen genomen had kreeg ik dezelfde bug als ik bij het huis in Sunlit Tides het; het hele scherm werd blauw en ik kon niets meer doen. :cry
Ik heb even snel een nieuw huisje gebouwt, waar ze eventjes verblijven. In het weekend maak ik een nieuw huis voor de Knolletjes. #enalweereennieuwhuisvoordeknolletjes

Afbeelding

Het huis staat in Sunlit Tides.

Afbeelding

Hierna werd Teddy jarig, maar daar heb ik geen goede screens van kunnen maken. Maar ach, sterretjes, licht enzo, zien jullie het al voor je? :sweatdrop

Afbeelding

Afbeelding

En dan moet je leren praten en lopen! Zindelijk maken doe ik nooit. :sweatdrop

Afbeelding

Julia heeft de levenslange beloning 'de steen der wijzen' gekocht! :woot
Als test legt Joe even een boek neer...

Afbeelding

Erg jammer. Het word geen gouden boek ofzo, maar gewoon een stuk goud. Dit had leuker gekund EA!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goud of niet, het leven gaat door!

Afbeelding

De verjaardag van Gator! Ook hier heb ik geen betere screens van kunnen maken, maar Gator ziet er hetzelfde uit; hij is nu volwassen.

Afbeelding

Een romantisch uitje langs het strand...

Afbeelding

En dan is de dag voorbij!
Guppie

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 41!

Dag 42!

Helaas, er is weinig gebeurd, en ik ben nog druk bezig met het nieuwe huis. Ik ga alleen verklappen dat het in Twinbrook staat! :P

Afbeelding

Vlindertjes! :wub

Afbeelding

En mijn eerste vuurvliegjes! Yeah! :swing

Afbeelding

Goed, ahum, Lisa oefent haar schilderskills...

Afbeelding

En hierin faal ik echt. Het enige interessante, en daar maak ik dan geen screens van behalve deze... :$
Anyway's, wat er gebeurde is dat Madeleine zichzelf te oud vond voor een baby, en zichzelf een verjongingsdrankje toewierp. Hopelijk komt er morgen een leuke date met Gator!
Guppie

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 41!

Dag 42!

Afbeelding

Het huis is af! :swing
Aan de buitenkant is niet heel veel veranderd, ik heb het een ander 'behang' gegeven, en er een soort balkon bijgemaakt. Het huis staat in de rijkere buurt van Twinbrook.

Afbeelding

Ik laat niet veel van het huis zien, jullie zien het vanzelf wel komende dagen. :D

Afbeelding

Afbeelding

Ik moet er wel even bij zeggen dat de lampen uit stonden, anders is het toch iets minder donker! xD

Afbeelding

Hier staan de lampen wel aan. Dit is de grote kinderzaal, hier zie je maar de helft, maar het is best een grote kamer.

Afbeelding

Omdat Teddy zo'n popding had gekregen, denkt Julia dat er maar zo snel mogelijk zo'n drankje gemaakt moet worden, zodat dat monster dan ook in het huishouden zit!

Even een lijstje; Geest - voltooid
Mummie - nog niet voltooid
Simbot - bijna voltooid
Vampier - nog niet voltooid
Eenhoorn - nog niet voltooid
Fantasievriend - nog niet voltooid
Wensgeest - voltooid
Bonehilde - voltooid

Afbeelding

Joe ging nog even naar het gemeentehuis, de Knolletjes hadden nog veel geld over. En wat moet je er dan mee? De Knolletjes irriteren zich eraan dat er geen bovennatuurlijke kavels zijn in Twinbrook, dus ze gaan hun best doen!

Afbeelding

Het strand is overgenomen, en opgefrist met een vliegwedstrijdding.

Afbeelding

Afbeelding

Julia is er erg tevreden mee, als zwangere topsportster. Hopelijk is morgen het kindje geboren!
Guppie

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 42!

Dank jullie wel voor de reacties! :knuffel
Ik plaats de up van morgen alvast, dat komt beter uit voor mij.

Dag 43!

Afbeelding

Julia loopt het ziekenhuis binnen, ze heeft er vreemde gevoelens bij. In haar inmiddels erg opgezwollen buikje moet een groene baby zitten, het MOET!

Afbeelding

Vol spanning loopt ze met zo'n babyhandtasje naar de taxi, zou ze al durven kijken? Het enige wat ze weet is dat het een tweeling is, ze zou toch wel even mogen kijken? Nee, ze doet het niet, thuis zal ze haar lieve dondertjes in bed liggen, en dan bedenkt ze de namen.

Afbeelding

Dit is Jitske! Helaas niet groen, maar ach, ook zij is welkom in huize Knolletjes!

Afbeelding

Yeah! Een groene sim! :swing
Beste mensen, dit word onze stamhouder, generatie 4!
Haar naam is Emma!

Afbeelding

Teddy word een kind! Hij is echter niet zo blij omdat Emma hem het stamhouderschap ontnomen heeft...

Afbeelding

Goed, oke, je kunt er wel mee door, maar je had er beter uit kunnen zien.

Afbeelding

Tijdens het schilderen word Joe alweer bejaard...

Afbeelding

Hopelijk kan hij het meemaken dat Emma en Jitske groot worden, maar ik ben bang van niet... :cry

Afbeelding

En yeah, we hebben een waskabouter! :D

v als je vaak de was doet kom je hem vanzelf tegen! :D

Laatst gewijzigd door Guppie op zo 28 okt 2012, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie