^ Het is zozeer geen dubbelpost, want er zit een dag tussen, en dan zou niemand hebben gezien dat ze dat nog had geschreven. Maar zoveel maakt het ook niet uit
Verder snap ik het blueprint gedoe ook niet zo heel erg goed...
Ik vraag me af of het met decoratie en al is.
Ik denk dat het alleen een indeling zal zijn van een bepaalde ruimte met muren en deuren enzo.
Dan kan je verder zelf alles inrichten of een muur verplaatsen maar een globale indeling is dan al gemaakt voor je.
Ik lees en begrijp het toch anders.
Pre-made room lay-outs heeft volgens mij alleen te maken met muren en deuren en ramen en misschien ook afmetingen maar niks met behang,meubels ed.
Dat kan je dan zelf helemaal aanpassen.
Zo heel erg duidelijk vind ik het trouwens helemaal niet en er zijn meer mensen die hier nogal wat vragen over hebben.
Volgens mij is het datgeen wat Big Mama zegt, het is gewoon echt een kamer. De vorm, de meubels en alles erin staat al vast. Het is niet zeg maar dat je zelf een gehele kamer bouwt en dat er dan die meubels in gaan..
Ik heb de blueprint gezien in die walktrhou en daar hebben ze in een keer allemaal kamers tot een huis gemaakt en je kan gewoon alles aanpassen naar de smaak van je sim.
Met de blue prints (blauwdrukken) kun je sneller en gemakkelijker een huis bouwen. Er zijn kant en klare kamers die je op je kavel neer kunt zetten. Er staan dan meubels en decoraties in. Je kunt het natuurlijk wel aanpassen.
En als standaard zitten er al een hele hoop in, en in de toekomst worden er met patches nog nieuwe toegevoegd. Alleen vrees ik dat er misschien een paar via de Store komen.
^
Ik ook, ik probeer altijd moeite te doen om een mooi huis te bouwen, maar t lukt niet altijd.
Gewoon een huis in minder dan 2 seconden, ben echt zo blij met dat