En al die screens worden nu wel een beetje hetzelfde, al blijf ik ze erg leuk vinden!
249 berichten • Pagina 9 van 13
Het weer ziet er wel echt uit maar ik zie helemaal geen festivalDamian123 schreef:hier een filmpje over de sims 3 jaargetijden http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -j1nfL10lI
Ja zoals spookdag enzo dat is de laatste dag van het seizoen.xsirxlovex schreef:@hond113
Er is niet altijd een festival, alleen 1 keer in elk seizoen. (:
Laatst gewijzigd door hond113 op za 27 okt 2012, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik moet zelf ook toegeven dat het allemaal een klein beetje onduidelijk is, maar ik heb toch echt meerdere keren gelezen dat een festival het hele seizoen duurt. En dat die feestdagen altijd op de laatste vrijdag of de laatste dag van het seizoen zullen zijn. Dat is dus wel één dag. Maar het festival zou het hele seizoen door moeten gaan naar wat ik gehoord heb tenminste.hond113 schreef:Ja zoals spookdag enzo dat is de laatste dag van het seizoen.xsirxlovex schreef:@hond113
Er is niet altijd een festival, alleen 1 keer in elk seizoen. (:
Maar in het grootste park zijn toch allemaal van die kraampjes en activiteiten enzo, dat is toch het hele seizoen??
Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 28 okt 2012, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aangepast wegens powerpost