Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

463 berichten • Pagina 15 van 24

Guppie
Gentherapeut Gentherapeut

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 38!

Dag 39!

Goed, nu komt dus het huis wat het dus niet is geworden.
Ik vond het simpelweg niet bijzonder, en vooral gewoon veels te groot.

Afbeelding

Het huis is aan de buitenkant niet verandert. Het is een bewoonbaar huis dicht bij het centrale plein.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anyway's, het andere huis is nu eindelijk af. Het is een modern, houten strandhuis, gewoon in Moonlight Falls. Het is niet al te groot en ach, jullie zien het morgen wel! :flapper

Overigens kan ik nu eindelijk bevestigen dat er een kindje op komst is! :swing

v Namen bedenk ik nooit van tevoren, gezien ik ook niet weet of het een jongetje of een meisje word. Meestal vind ik het leuker om de namen op het laatst te bedenken. :D

Laatst gewijzigd door Guppie op wo 24 okt 2012, 19:22, 3 keer totaal gewijzigd.

Koen

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 39!

Ik moet toegeven dat ik de meeste huizen in Moonlight Falls echt lelijk vind :fluit

Maar het was wel mooi ingericht. Ik wil het huis zien waar ze wel in
gaan wonen! Nu moet ik weer gaan wachten tot morgen!

Haha, ik heb nog wel een beetje geduld :P
En weet je a hoe je het kindje gaat noemen? Of bedenk je dat nooit van tevoren?
Afbeelding
Guppie

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 39!

Dag 40!

Afbeelding

Wanneer je in Moonlight Falls langs het strand loopt, kom je misschien een huis tegen op de plaats waar eerst een openbare kavel was.

Afbeelding

In dit huisje, met een houten thema, woont de famillie Knolletjes.

Afbeelding

De Knolletjes kunnen erg genieten van het strand, vaak kun je ze op het terras zien luieren.

Afbeelding

Hier even een overzicht. Zoals je op de vorige screen kon zien bevind zich hieronder ook een ruimte, maar die is vrijwel leeg. Twee kamers hierboven zijn ook leeg, maar die zullen snel gevuld worden...

Afbeelding

Herkennen jullie ze nog? Dit zijn Madeleine en Gator Knolletjes. Julia en Joe waren het erover eens dat zij er ook bij hoorden. Bovendien wilt Madeleine ook haar kleine gezinnetje starten met Gator, en samen met de rest van haar famillie de kotertjes opvoeden...

Afbeelding

En zo eindigt deze up vandaag, wat zal de toekomst voor deze famillie brengen?

v Die zit er natuurlijk ook bij! Ik heb tot nu toe weinig gespeeld, maar morgen word die een peuter.
Tssk, denken jullie dat ik hem mishandel ofzo! xD

Laatst gewijzigd door Guppie op do 25 okt 2012, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Koen

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 40!

Wat maak jij ons weer nieuwsgierig ;)

En mag dat kleine kind van haar eerste huwelijk (ben zijn naam vergeten) niet mee?
(Dat kind zonder groene huid en een bovenatuurlijke kracht)

Het huis ziet er leuk uit! Ben benieuwd of ze daar nou wat langer in blijven wonen als een paar dagen xD.
Afbeelding
Guppie

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 40!

@Big Mama, voordat seizoenen uitkomt zijn de Knolletjes alweer 1000.000.000.000 maal verhuisd! (A)
Ja, ik heb dit huis zelfgebouwd. Dat gat in het dak was bedoeld als zo'n dakraam, snap je wat ik bedoel?
Het is eigenlijk wel leuk om wanneer seizoenen uitkomt een soort atrium te maken, waar het 's winters sneeuwt, daarna regent etc. Dat is eigenlijk een heel goed idee! :woot

Edit; Grom grom. Ik heb weer dezelfde bug als eerder. Oftewel, de Knolletjes hebben een record gebruiken door maar 2 uur in een huis te wonen. Mag ik weer in een nieuwe buurt een nieuw huis gaan bouwen... Gelukkig heb ik nog wel wat screens kunnen maken.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie