Vandaag eerst uitgeslapen en wat dingetjes in huis gedaan. Daarna hw gemaakt en gesimst. En vanavond wat tv kijken
Edit: Kom er net achter dat ik morgen een jaar lid ben
Laatst gewijzigd door Loungefan op do 18 okt 2012, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben echt toe aan vakantie! Nog even 1 dag volhouden en dan lekker heel veel simsen en mjin nieuwe boek lezen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen
Edit: er ligt een verleidelijk doosje Toffifee naast me, maar eigenlijk zit ik vol..
Ben nu echt superchagrijnig, zouden we morgen gaan zwemmen kan iemand niet mee zegt n andere vriendin van ja dan zijn we met zn tweeën zullen we het verzetten? Pfoeeee en zo'n jongen die ik leuk vind zou morgen ook komen en nu gaat het allemaal niet door en ben ik chagrijnig.
m'n vakantie is bijna over naja vind het nu minder erg dan op mijn vorige school, maar toch x)
en ik ben verslaafd aan een nieuw liedje :3
krijg je ervan als er elke maand bijna meer dan 10-20 liedjes worden uitgebracht in K-pop :3
Ik ga zo naar school, nu dus maar tas inpakken enzeuw.. LAATSTE DAG EN DAN VAKANTIE. Ben vakantie nodig. Ik ga volgende week nog even bij mijn pa zeuren om nieuwe circle lenzen en vandaag ga ik mijn crush weer zien die doorheeft dat ik hem leuk vind terwijl ik hem niet eens ken en hij zit in de tweede en ik in de eerste en ik word helemaal hyper terwijl ik over hem typ. ^^" / awkward silence /
Anyway, ik ga me tas inpakken. cx
Ik was gisteravond naar een concert, best leuk en erg mooi om te horen!
Het concert heette 'Black Magic', en in een soort toelichting (in het engels) gebruikte de presentator telkens het woord 'supernatural', dus waar zat ik de hele avond aan te denken? Juist.
Maar wat is Den Haag een grauwe, chaotische stad zeg! Ik zou er niet willen wonen!
Sinds gister weer terug uit Londen! Was echt super In de trein heb ik Hongerspelen gelezen en heb m nu net uit. Iedereen die zegt dat t boek beter is dan de film heeft gelijk, dat is echt zo. Ben helemaal in de Hunger Games sfeer <'3
@Guppie Ja, snowboarden is in ieder geval geweldig! Aan het eind van de week ben ik alleen altijd kapot, maar het is wel de moeite waard. Zelf doe ik het nog niet zo lang en ik ben dus ook niet geweldig ofzo, maar het wordt leuker naar mate je het beter kan.