Enorm bedankt weer, voor de reacties en het stemmen! Het stemmen kan nog tot ongeveer 13/14 uur.
Want ik moet het huis echt nog gaan bouwen in de winnende de stad! Dus kan ik nu nog toch nog niet beginnen, alhoewel ik wel een vermoede heb welke het gaat worden. .
Dag 61
De honden stonden gezellig te doen.
De dag van het eindbal was aangekomen, helaas zat Thomas alleen in de limousine.
Hij is wel de koning van het bal geworden!
In het bal is hij afgewezen door zijn ware.
En als ze een .... krijgen is dit de laatste keer onder de deken voor iets
Elly ging een boek lezen, en ze heeft geloof ik net als Boris, iets met de koelkast.
Jullie mogen beslissen of jullie het huis, vandaag of zaterdag willen zien, want morgen heb ik net te horen gekregen, dat we naar movie park Germeney gaan!! Het pretpark is open vanaf 10 uur, tot 22 uur. En het duurt 1 uur om er naar toe te gaan, en je hebt ook kans met files enzo, dus we gaan vroeg weg. En van 18 uur tot 22, is het het Halloween event, en is van 12 jaar en ouder, en daar willen we ook bij zijn. (ik ben 13),
Oke ik dwaal een beetje af.
Maar mijn vraag is dus: Willen jullie straks al dag 64 met het huis, of willen jullie wachten tot zaterdag?
Aan jullie de keuze!!
Hey, Hele leuke screens maar heel even een vraagje. Hoe kan je met je sim naar een andere wereld, Doe je dan je sim opslaan en dan wereld verwijderen (Of laten staan). En nieuwe wereld opstarten?
PS: De keus is aan jou mij maakt het niet zo veel uit wat je doet.