Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2095 berichten • Pagina 81 van 105

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

Afbeelding
Dag 216~

Die monsters zijn eng oke :l jaja, zeg ik die verslaafd is aan The Walking Dead en helemaal op die zombies kickt
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

Oja, dat lange arm gebeuren heb ik op een screen gezien.. Ik zou allang gillend weg zijn gerend, haha xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

Afbeelding
Dag 217~

@Big Mama; Wooh, nog een TWD fan! :swing Dat is echt super awesome, hehe. Ik ben zelf nog niet zo heel lang fan, maar toch. En gelukkig komt seizoen 3 deze maand, yay! Al heb ik de eerste aflevering al gezien, maar toch. xD
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Echt een hele leuke familie met een mooie kleur. :wub Is dat je huidige huishouden?

En ik moet wachten totdat seizoen 3 op DVD is van TWD. :(
Het kanaal waar de serie op uitgezonden wordt kunnen wij niet krijgen.
De laatste aflevering van seizoen 2 was wel erg gaaf en ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat.
Deze serie is natuurlijk gebaseerd op de film Dawn of the Dead.Heb je die ook gezien? :woot
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Een ietwat rare, maar toch een leuke familie! :laugh

V Ik bedoelde gewoon raar in de zin van 'anders dan normaal' haha, dus niet echt heeeeel raar ofzo XD
Sorry voor het misverstand ;)

Laatst gewijzigd door Bas op za 20 okt 2012, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie