Hier is ze dan, Nadine Connor Na een lange zwangerschap, en een zware eerste bevalling is ze er dan eindelijk. Moeder en kind rusten maar bezoek is altijd welkom!
Haar kamertje
Even lekker knuffelen met haar voordat ze gaat slapen
Bedankt voor de reacties!
@ Mier: Nadine vind ikzelf ook een hele mooie naam, vandaar dat ik die gekozen had
@ Bas: dat zie ik als een compliment Leuk dat je de kamer dan toch wel mooi vindt
Dag 8 - Is dat een vogel, een vliegtuig, is dat een ...
Vandaag ging Elise als kers verse moeder weer naar het kuuroord. Die wens had ze nog staan en ze was nooit aan haar massage toegekomen door de bevalling. Ze wilde net naar binnen gaan totdat ze het opeens heel erg donker vond worden en wilde kijken waarom.
Ojee... zou Nadine nog wel een moeder hebben?
Laatst gewijzigd door Patricia op ma 15 okt 2012, 12:26, 2 keer totaal gewijzigd.
@ Bas: ik wist wel dat er een meteoriet kon inslaan bij een Sim thuis. Maar bij een openbare kavel had ik geen idee van!
Ik moest ook echt de kavel (boekenwinkel/kuuroord) in een nieuwe Moonlight Falls kopiëren voor in de bibliotheek van gebouwen. En daarna terug zetten. Want ze hadden gewoon geen boekenwinkel/kuuroord meer x-) En een andere gebouw had ik wel kunnen plaatsen maar is niet in dezelfde stijl.
Oh,ik hoop dat ze nog leeft maar het ziet er niet zo best uit.
Hij kan ook inslaan in de school.
Mijn tiener zat rustig op school en toen sloeg er zo'n meteoriet in.
Kind dood en nog een heleboel andere kinderen.
Was eigenlijk best zielig om al die huilende ouders te zien.
OH NO. Niet nu Nadine net geboren is!
Stiekem is de sims gewoon een sadist. Als je ten eerste kijkt hoeveel doodsoorzaken er al zijn (meer dan er sims in een huishouden kunnen ), en dan nog eens een meteoriet laten vallen op een moeder. SHAME ON YOU, EA.