Vrienden noemden mij altijd al Marie.. en een keer vroeg ik aan een vriendin om een msn naam te maken en toen werd het Marii.. en sins dien heet ik op elk forum Marii
MrBayn komt eigenlijk van WoW, BAYN was een site van mij met een stel vrienden en die gebruikte ik dus ook in WoW, maar de Mr, is er bij verzonnen door mijn nichtje
Zelf heet ik boyd, dus de B en de Y staan op de zelfde plek
rubyboffin schreef:Er was ooit een Lord of The Rings triologie.. En toen kon je je eigen naam in hobbit styl 'genereren'.. toen kwam er uit Ruby Boffins of Whitfurrows.. Kort het nu vaak af tot RubyBoffin of heel crimineel RubyB..
Mijn gebruikersnaam komt ook van Lord of the Rings.
Alleen is Aranince mijn eigen naam in de elventaal. Bij de hobbitnamen kwam niet zo'n leuke naam uit.
wimhuiskamp schreef:Die heb ik niet zelf bedacht. In 1306 was er tussen Apeldoorn en Deventer ene Van Silvolde die het nodig vond zich Huiskamp te gaan noemen. En het andere stukje, dat hebben mijn ouders bedacht.
had eerst een site waar mijn foto's stonden en ik af en toe poste wat ik had gedaan. dus dat was mijn leven samengevat! dus mezelf_samengevat was mijn site
Uhm, ja, ik heb een fansite, SmartSim, en die naam gebruik ik. Maar hoe ik aan die naam kwam is van uhm, nja, ik zat iets te bedenken voor een website, toen zei ik 'Oh, das een slimme naam!' , en toen dacht ik, 'SmartSim'!
nouja uhhhhhms... een aantal jaren geleden werd ik verliefd op het eiland Tenerife... rond die tijd ben ik ook geintroduceerd in de gabber wereld ( hardcore moent men ook wel terreur )
deze 2 dingen die veel positieve invloed hebben gehad op mij hebben mij deze naam geschonken...
het staat zelfs geborduurd op mn bomberjack
Ik heet Janke, maar mijn 2e naam
is Jantje Eltje (Jee )
en mn achternaam is Prins
dus JEP.
Ik heb op veel sites Jepje of Jepje98
(je heb ik er bijverzonnen en ik ben in 1998 geboren)
en nu heb ik ske er bij verzonnen.
Sterren, ja
Het was gewoon meer dat ik er de balen
in had dat op EA.com de gebruikersnaam:
Mensoter (Mijn lievelings wezen spore) niet beschikbaar was
En toen hoorde ik een liedje op de radio met Stars en toen
dacht ik aan Sterren en heet ik zo op allen forum
Poehh, Lang verhaal