Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Nathalie88
Snackventer Snackventer

Nathalie88

Hoi allemaal!

Nu ik alweer een tijdje lid ben wordt het toch eens tijd om me voor te stellen. :blush

Ik ben dus Nathalie en ben 21 jaar.
Ik heb een opleiding gevolgt tot interieur architecte, vandaar dat ik ook helemaal weg ben van de nieuwe functies in de sims3. Hierdoor kun je je huis nog mooier maken dan met de sims2.
Volgens mij speel ik de sims nu een jaar of negen, de ene keer wat vaker dan de andere keer, maar het blijft de beste game ooit! Een vriendin van me had het spel en in het begin vond ik het niet zo leuk maar toen ik eenmaal doorhad hoe het allemaal werkte was ik verkocht! Als ik nu terug kijk was het bij de sims1 toch allemaal een stuk eenvoudiger (wie herinnerd zich niet " zullen we een kindje nemen " hahahaha. En iedere keer als je op nee had gedrukt kwam het na de volgende zoen weer in beeld. :biggrin Maar goed, verder weet ik niet zoveel over mezelf te vertellen....... dus als er nog vragen zijn hoor ik het wel!

Doeggggg :wub
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Nathalie88

Welkom!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Welkom op het forum. Ennuh .. ik ben best wel benieuwd naar wat van jouw inrichtingen van huizen ... kun je eens wat leuke en mooie screenshots laten zien aan ons?

Heel veel plezier hier :thumbsup
Afbeelding
Nathalie88
Snackventer Snackventer

Bedankt allemaal!

@Wim, ik zal binnenkort even wat posten!
Ben op dit moment nogal veel aan het werk dus het kan even duren maar het komt eraan!

:wub
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Dank je Nathalie. Je kunt sowieso bij ons altijd je mooiste creaties laten zien in het topic 'Mijn mooiste creaties'. Maak daar gewoon je eigen topic aan en plaats de dingen daar. En je zult zien hoeveel enthousiaste reacties je krijgt. En als je dat wilt nog tips ook.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie