weet niet waar ik dit nou weer moet deponeren, dus daarom vraag ik het hier even.
Ik moet voor een opdracht 5 heldenbokkevers zoeken en de plekjes waar ze zich bevinden worden ook keurig aangegeven, alleen als je er kijkt, zie je ze niet! je hoort ze wel....
Is dit de bedoeling of is dit een bug bug??
Ik heb nog veel eten over van het S3N feest: 6 pizza's, bakken lasagna, allerlei frisdrank en zoutjes, aardbeien vlaai en nog een andere vlaai, paaseitjes en nog meer.
hiki schreef:Ik heb nog veel eten over van het S3N feest: 6 pizza's, bakken lasagna, allerlei frisdrank en zoutjes, aardbeien vlaai en nog een andere vlaai, paaseitjes en nog meer.
@astebest: misschien dat ik straks wel weer de beestje kan zien...had het een poosje geleden ook met vlinders. Vind het wel jammer, heb die kevers nodig voor een opdracht in meedere landen en heb deze opdracht nog nooit gespeeld
ik heb die opdr. ook nog nooit gehad van welk land is ie ik heb alleen china bijna helemaal uitgespeeld.
o ja en de kip is van mij (als er spinazie en mais opzit dan is het mijn lievelingspizza en eten)
Het is een opdracht die je krijgt van de nectarverkoper.
Je wordt eerst gevraagd om het oudere gedeelte van de kelders van de nectarbrouwerij te verkennen. Op een gegeven moment kom je op een plek met Egyptische beelden, hier fluistert een stem iets (weet niet meer precies wat ), Hierop moet je weer met een sim praten over dit "raadsel" en hij geeft je de opdracht om 5 heldenbokkevers af te leveren bij iemand in Egypte die waarschijnlijk uitleg kan geven over dit raadsel.
Zover ben ik, maarja zonder die beestje lukt het niet