dat oude kapsel dat ik had vond ik niet meer zo leuk en het deed me denken aan mijn ouders en dat is niet zo leuk
dus ik ging maar mijn huiswerk maken, alleen snapte ik het niet omdat ik heel veel van de stof niet weet dus zak ik ook voor alle vakken
maar na mijn huiswerk ging ik maar douchen om alles voor even te vergeten
daarna ging ik naar dat vierkante ding kijken, wat ze uuhm oja TV noemen, ik ken dat ding niet omdat ik nooit had kunnen kijken naar zo'n ding
voor ik naar school ging gaf ik Lily een knuffel en bedankte haar dat ik hier mocht blijven slapen, en ze zei dat we samen naar schoo konden dus ging ik even wachten
ik ging alvast naar buiten
maar Lily rende naar buiten en we hielden een wedstrijd wie het eerst op school was
voor het eerst ging ik weer met een smile op mijn gezicht naar school, wat al heel lang niet is gebeurt
toen ik aan kwam stond ze met d'r kont naar achter te dansen
na het de slape lach gingen we naar binnen, en we lachte nog steeds
me broer was al uit terwijl nog op school moesten blijven
eindelijk was ik ook uit, maar ze hadden aan mij gevraagd of ik strookjes naar het gemeentehuis wilde brengen om zo mijn cijfer te verhogen en ik zei geen nee!
dus liep ik naar dat grote gebouw met de strookjes op zak
ik had de strookjes afgeleverd en ze verbeterde inderdaad mijn werkprestatie
ik stond voor Lily d'r huis maar niemand was thuis dus moest ik wel naar huis
toen ik net binnen was kreeg ik meteen een schreeuwende vader op me hoofd
hij schreeuwde: WAAR WAS JE EN WAT HEB JE VERDOMME MET JE HAAR GEDAAN, BEN JE ZIEK IN JE HOOFD OFZO JE MOET NOG SCHOONMAKEN EN DE BEDDEN DOEN DE LUIERES SCHOONMAKEN EN DE WC SCHOONMAKEN, SJEZUS KIND WEES EENS NUTTIG
daarna keek hij met een woest gezicht naar mij, hij kon me ieder moment wel vermoorden!!
daar was ik heel bang voor
door hem was meteen mijn goede humeur verdwenen
dus rende ik naar Lily d'r huis in de hoop dat ze huis was
ze was gelukkig thuis dus gaf ik haar meteen een hele stevige knuffel en ik wide haar niet los laten
ik mocht van Lily ook in d'r bed slapen
ze vond het geen probleem om met har moeder in bed te slapen, want d'r vader was toch op zaken reis
ik werd nog even wakker om te kijken of het allemaal wel echt was, gelukkig was alles echt en ging ik weer met een gerusthart slapen
dat was de update, ik hoop dat jullie het een leuke vonden
ik ging maar alvast douchen om mijn verleden te vergeten, ik hoop wel dat ik hier kan blijven, ik ben hier veel gelukkiger en heb hier een beter leven
na het douche ging ik even cornflakes eten, ik had namelijk een beetje honger en dorst natuurlijk ook
het enige wat er was was een sapje, maja dan moet ik het daar maar mee doen, dacht ik toen
voor dat ik naar school ging bedankte ik Savannah omdat ik hier mocht blijven slapen, en omdat hun zoveel beter voor mij zorgen dan mijn ouders
alweer gingen Lily en ik een wedstrijdje houden, wie het eerste op school was
Christiaan van de Kerkhof deed ook mee
en Langraaf deed ook mee en natuurlijk was ik de winnares
daarna liepen we naar binnen, anders kwamen we nog te laat
Lily en ik waren al uit, en ik ging met Lily mee vandaag, ik wilde vandaag bij haar mijn verjaardag vieren, nou eigenlijk onze verjaardag
ik zat een beetje onderuit zodat niemand mij kon zien
ik stond vrolijk te klappen, ik was eindelijk jarig
ik voelde het tintelen
en daar ging ik, op weg naar mijn nieuwe leven
daarna begon haar vader: Hee Tanedra, ik weet dat je het thuis heel moeilijk
dus wilde ik vragen, naar veel overlegt te hebben met Savannah, of je bij ons wilde intrekken, voor een beter leven en zodat je een goede toekomst krijgt
twijfelen deed ik niet, ik zei meteen JA en wel 10 keer achter elkaar, ik gaf hem een knuffel omdat hun blijkbaar wel van mij houden
ik gaf Lily ook een knuffel omdat zij mijn beste vriendin is
en omdat ik dank zij haar nu bij haar woonde
en toen voelde Lily het ook opeens
ze voelde het ook tintelen
en daar ging ze dan op weg naar haar tienerheid
en dit zijn wij dan, als tiener, Lily kreeg een bril omdat ze het allemaal niet meer zo goed zag samen kozen we deze bril, die stond haar het best en die kozen we ook allebei
ik gaf, voor dat we gingen slapen Lily nog een stevige knuffel, omdat ik nu hier woon
dat was de update, met een verrassende wending , ik hoop dat jullie deze update leuk vinden en dat jullie Tanedra en Lily beide knap vind