Met m'n site wil het wel lukken, maar waarschijnlijk hoop ik dat ik er morgen een klein deel op kan zetten. Om ff een indruk te geven, ik ben net klaar met simsen... Dus, nu ga ik dat niet meer redden. Morgen heb ik de hele middag de tijd!
Ik ga nu op je site kijken!! Ben benieuwd, spannend wat er met Robin is!
Ik krijg het op de een of andre manier niet geupdate bij mijn vriend Dus ik ga dan morgen weer op school updaten. Wel iets later dan normaal want moet nog even naar de dokter, naja komt goed
Zijn er trouwens nog meer mensen dan alleen Essel die het volgen?
Haha, maar als het verhaal zich uitbreid volgen r wel meer mensen Joun verhaal hoor! Mijn verhaal moet nog beginnen! Ik zal proberen morgen er weer een update op te zetten... Ik kon dit weekend niks doen, jammer :blink
haha ik wil graag iedereen bedanken voor het lezen<3
Stop er nog aardig veel tijd in , dus dat is altijd leuk om te horen!
Even kijken of ik nog puf heb om nog wat te updaten, anders gebeurt dat morgen...
Op de plek waar veel inspiratie naar me toekomt.. jawel de school wc...
zo vanochtend alle plaatjes geupload! Nu maar even wat er bij schrijven!
Vanmiddag niet aan toegekomen.
Heb medicijnen gekregen van de dokter en die werken niet zo lekker zoals ik had gehoopt Dus vanmiddag lekker geslapen. Hopelijk hoef ik morgen niet naar school haha kan ik de hele dag simsen
Sorry dat ik het nog niet heb gedaan! Ben er nu mee bezig!
Toen ik thuis kwam ben ik met mijn moeder meegegaan om boodschappen te halen, daarna moest ik medicijnen innemen, en toen werd ik spontaan blegh. Dus ben gaan slapen, ik ga nu updaten en dan kruip ik weer mijn bedje in !