Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 114 van 188

ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Waar erger jij je aan?

Aan mijn enorme berg met huiswerk, maatschappijleer en dat ik daardoor morgen een uur langer op school moet blijven omdat er mensen uit de politiek twee uur komen zeuren, dat ik slecht slaap, hoofdpijn&buikpijn, gezelligheid hier thuis (ahum) en dat Jos 2 dagen weg is en ik zo goed al niet met hem kan praten en dat allemaal bij elkaar maakt mij vreselijk chagrijnig, ugh ://
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Dat photobucket het niet doet. En dat ik mijn beste vriendin voor d'r verjaardag op verrassingstrip mee wil nemen om uiteindelijk naar een concert te gaan maar dat alle goede concerten aan de andere kant van het land zijn. Dus misschien doe ik het dan maar volgend jaar als ik mijn rijbewijs heb of ik moet ergens een dagkaart voor de trein zien te vinden... En dan nog mijn ouders zien te overtuigen.

Uuuch :(
Afbeelding
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Dat Sims echt verbazend snel gaat en niet crasht als ik in een hele kleine wereld ben. Maar in een grote wereld gaat alles sloom en crasht het na verloop van tijd -_-

Laatst gewijzigd door Shaan op di 11 sep 2012, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Mijn hand tintelt van het longboarden, lading huiswerk, Frans en plotselinge inspiratie voor verhalen, waaraan ik nu dus niet kan beginnen ._.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie