Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 6 van 14

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (opdracht 2. pag.10 /9 aug.)

Aflevering 12 (tuinfeest deel I)

Het is de dag van het grote feest bij familie BunchAfbeelding
Judy geeft snel de planten in de tuin nog wat water. Ze staan er zo mistroostig bij. 'mijn plantje groeit snel' denkt ze.

Afbeelding
De familie Bunch is best zenuwachtig hoe het feest zal verlopen.
"Ethan, haal nog wat houtskool, dit is veel te weinig" roept Jack
"Om half zes moet je het buffet opdienen, Lisa" vraagt Judy
"Als Xander er dan niet is, want dan moet ik aan mijn relatie werken" moppert Lisa.
"Lisa, Xander is wel wat oud voor je, wat dacht je van VJ" zegt Judy.
De bel gaat, en de eerste gasten staan aan de deur.

Afbeelding
De gasten stromen binnen. Gustaaf Van de Kerkhof verontschuldigt zich dat hij er niet met zijn familie bij kan zijn "Cornelia verwacht binnenkort ons tweede kind, dus ik kan helaas niet blijven bij jullie banket" verteld Gustaaf trots.
"Geeft niet Gustaaf, ga lekker naar Cornelia maar misschien vindt Christiaan het feestje wel leuk" vraagt Judy. Judy ziet ineens een onbekend gezicht op de stoep. Ze gaat kennis met hem maken.

Afbeelding
"Dag Judy, mijn naam is Laurens Javeed, de vader van Skip, gefeliciteerd met jullie 20e huwelijksdag"
"Dank je Laurens" zegt Judy verbaast
"Ik kom Skip om 10uur weer ophalen"
"Ben je gek! Feest met ons mee, het wordt gezellig" zegt Judy enthiousiast.
'en wat een knappe man' denkt ze.

Afbeelding
"Hey Jack, ik ben weer benieuwd naar je Bunchworstjes" vraagt Sam lachend
"Hoi Sam, Ja! Ik heb ze weer op de Bunch manier gekruid, maar het wil niet zo goed garen, het waait te hard voor de barbeque"

Afbeelding
"En Vita! Smaakt het?" vraagt Jack
"Die worstjes waren niet gaar dus heb ik wat van jullie goedkope banket genomen. Het smaakt redelijk moet ik zeggen voor jullie als gewone volksfeestgangers, maar onze exclusiefe feesten met kaviaar zijn appetijtelijker" zegt Vita op arrogante toon.
"In ieder geval bedankt dat je op ons feest bent" zegt Jack wegkijkend.

Lisa ziet een oude bekende van de basisschoolAfbeelding
"Hoi Vincent" zegt Lisa enthiousiast.
"Hey, Lisa" antwoord Vincent
"Hoe gaat het met je, dat is lang geleden, en hoe gaat het met Hannah" vraagt Lisa
"Met mij goed, maar Hannah ligt nog steeds in het ziekenhuis. Er is iets in haar lichaam dat haar zenuwen naar haar benen afknelt, maar...ehm...zullen we dansen, ik kan wel wat plezier gebruiken?" vraagt Vincent

Afbeelding
"Waarom snijden ze haar niet open om dat ding weg te halen dan" vraagt Lisa
"Lisaah, je bent nog steeds zo bloeddorstig als vroeger. Hannah moet eerst wat aansterken, anders overleeft ze de operatie niet" verteld Vincent
Jack en Judy vragen om iedereen bijelkaar te komen. Wat gaan ze vertellen?

Afbeelding
"Namens de familie Bunch heet ik iedereen welkom op ons feest" roept Jack.
Er volgt een luid applaus onder de feestgangers en hun kinderen.
"Judy heb ik 20 jaar geleden getrouwd, en ik hou nog steeds van haar. Ik weet nog goed hoe ik haar ontmoet heb in de meibosvallei en die eerste blik gaat nooit meer voorbij" zwijmelt Jack
Judy is emotioneel, ze kan haar vreugdetranen niet bedwingen.
"Ik wil ook nog iets vertellen aan iedereen" snikt Judy.
"Niemand weet het nog, behalve Jack dan, maar we krijgen nog een kindje" verteld Judy voorzichtig.

Afbeelding
De feestgangers klappen en er is een luid gejoel, Lisa en Ethan kijken wat beduusd. "Krijgen we nou nog een broertje of zusje?" vragen ze zich af.
Arlo en Darlene zijn daarentegen helemaal uitzinnig.
"Yes! Een broertje wil ik" juicht Arlo
Darlene is al lang blij dat ze niet meer de jongste zal zijn.
Oh! Ik wil een foto van jullie maken als familie, roept Beau Andrews uit het publiek. (nu wordt de familiefoto gemaakt, te zien op pag. 10 van dit dagboek)

Afbeelding
"Dat heb je mooi verteld Jack" zegt Judy verliefd
Jack en Judy geven elkaar een dikke kus. "Kijk eens hoe blij Arlo is" zegt Jack

Afbeelding
"Gefeliciteerd Judy met je 20e huwelijksdag en zwangerschap, maar wie is die vreemde man?" vraagt Fiona.
"Dank je" lacht Judy "Dat is Laurens, hij is een alleenstaande man"
"Dag dame, mag ik deze dans met jou" vraagt Laurens aan Fiona.
"Judy, red me, loop nu niet weg"

Afbeelding
"Eindelijk ben je er, Xander? Waar bleef je nou" bromt Lisa
"Wij als gemeneriken hebben nogal eens een klusje te doen" zegt Xander.
"Dat weet ik nou wel" roept Lisa "Ik zal je aan mijn familie voorstellen"
"Moet dat nou" zegt Xander aarzelend.

Afbeelding
"Hoi Ethan, kun jij even de bar overnemen ik moet plassen" vraagt de mixoloog.
"Natuurlijk" antwoord Ethan

Afbeelding
"hey Ethan, komt Tania ook nog?"
"Ja ze belt me als ze in de buurt is"
'hoe heet ze ook alweer' denkt Ethan 'ze is Tania's beste vriendin van afgelopen schooljaar, hoe heet ze ook alweer!'

Afbeelding
Het feest is een groot succes aan het worden, maar het wordt nog beter want Ethan krijgt telefoon met een grootse aankondiging.

Afbeelding
"Hey Tania. waar blijf je? WAT!!! Heb je Rihanna mee genomen!" vraagt Ethan verbaast,
"Ja, ze wil eens een gewoon volksfeestje meemaken" vertelde ze.
"Iedereen gaat uit zijn dak, als Rihanna hier in onze tuin aankomt" roept Ethan

Afbeelding
'Het wordt nu echt tijd om te gaan, nu komt die knettergekke Dorie Hart ook nog eens aan, denkt Vita.
Ethan ziet Vincent ook van het feest weggaan.

Afbeelding
"Vincent! Ga je nu al weg?"
"Ik kreeg net telefoon uit het ziekenhuis dat er wat met Hannah aan de hand is"
"Blijf even, Rihanna komt nog naar ons feestje" fluisterd Ethan.

Even later
Afbeelding
Ethan komt met Tania en Rihanna de achtertuin in.

Hoe zal dit Bunchfeest aflopen ?
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl. 12. pag.11 /13 aug.)

Aflevering 13 (tuinfeest deel II)

Afbeelding
"Je bent het echt...Je bent het echt...mag ik uw handtekening" gilt Arlo enthiousiast.
"What does this young man say, I do not understand" vraagt Rihanna
"He is my brother, he wants your signature" antwoord Ethan

Afbeelding
"Here's my signature. You're a sweet young man" antwoord Rihanna naar Arlo en geeft hem een knuffel.
"Now I want to meet your parents. I want to congratulate them with their twenty-year marriage" vraagt Rihanna aan Ethan.
Ondertussen is iedereen onder de indruk dat Rihanna op het feest is.

Afbeelding
"You are so Mrs. Bunch. Congratulations. I'll sing a song for your family" zegt Rihanna

Afbeelding
"Tania! Heb ik al verteld hoe leuk ik je vindt" vraagt Ethan
"Nee Ethan, maar ik had het allang door! Ik vind jou ook leuk"
Rihanna gaat naar de veranda en gaat zingen.

Afbeelding
Rihanna heeft net haar lied 'please don't stop the music' gezongen. En ze wil stilte.
"The next song is dedicated to Ethan and Tania" vraagt Rihanna. Ze gaat het nummer 'we found love' zingen voor Ethan en Tania.

Afbeelding
"It was fun at this party, but I must go now. Thanks everyone" sluit Rihanna af. En ze verlaat het feest. Iedereen geeft een luid applaus voor Rihanna, wat een geweldig feest bij familie Bunch, maar ineens!!! Jamie Jolina komt opdagen!

Afbeelding
"Hoi Jack"
'Die stem ken ik' denkt Jack.
Hij draait zich om en ziet Jamie staan
"Beau! Hou Judy aan de praat, ze mag niet weten dat Jamie er is!"

Afbeelding
"Hey Judy, heb je die mop al gehoord over die twee pratende kroketten in de frituur. Zegt de ene kroket naar de andere, wat liggen we lekker te spartelen hé, zegt de andere kroket wahh! een pratende kroket, leuk he" verteld Beau.
"Sorry Beau, ik zie Jack met die Jamie praten, hij is vroeger met haar vreemd gegaan"

Afbeelding
"Raakte je nou Jack aan" wil Judy weten.
"Het was niets" ik feliciteerde hem gewoon

Afbeelding
"Je moeder is aan het vechten met Jamie, moet je niet iets doen" vraagt Molly aan Arlo.
"Ze is nog steeds boos op Jamie, want m'n vader ging ooit vreemd met haar" lacht Arlo

Afbeelding
"Jack is van mij, begrepen!" zegt Judy
"Waar is mijn bril, ik zie niks" gilt Jamie
"Doe dan ook lenzen als mij, dom wijf" trapt Judy Jamie na.

Hoe zal dit gekke feest verder aflopen
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl. 13. pag.11)

Bedankt weer voor de leuke reacties. Thanx.
Alleen heb ik nu wat problemen met mijn sims-spel, hij sluit zichzelf steeds af na een paar minuten spelen :? moet ff kijken waar dat aan ligt. En dan snel de ontknoping van het Bunchfeest :D

edit: do 16 aug 19:40uur - En ja hoor!!! :cursing Mijn spel met familie Bunch is gecrasht :angry Dit betekent nog niet het einde van dit dagboek, ik probeer het te fixen :S Gelukkig heb ik de screens voor de volgende update nog klaarliggen, ondertussen probeer ik Bunch terug te halen. Wish me luck ;)

Laatst gewijzigd door Froos op do 16 aug 2012, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl. 13. pag.11)

Aflevering 14 (tuinfeest deel III) Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Terwijl de andere gasten aan het doorfeesten zijn heeft Jack Judy met Jamie zien vechten.
“Judy! Dit kun je niet maken! Je verpest het feest, ik dacht dat we het samen hadden uitgepraat, en toch vlieg je Jamie weer aan”
“Ze zat aan je! Ik bescherm je voor haar, zie je dat niet!”
“Judy?!, ze feliciteerde ons gewoon, Jamie en ik zijn verleden tijd, ik ga een mooie toekomst met jouw en die kleine in jou tegemoet, het verleden is geweest” lacht Jack.
“Sorry Jack, het zullen mijn hormonen zijn, ik hou van je!”

Afbeelding
Na een drankje te hebben gedaan denkt Jamie ‘Ik moet maar gaan, Judy stelt mijn aanwezigheid niet op prijs en ik wil geen spelbreker zijn in hun huwelijk, ik ga!’.
VJ verteld Lisa dat hij ook moet gaan “Ik moet nog een spreekbeurt maken voor morgen, ik hou het over vampieren” verteld hij aan Lisa.
‘Is VJ nou zo burgerlijk aan het worden? Dat hij zijn spreekbeurt voor ons feest verkiest?’ denkt Lisa.

Afbeelding
Tania en Blair zijn oude schoolvriendinnen. "Ethan is leuk" verteld Blair.
"Hij heeft me nog niet om verkering gevraagd" zegt Tania.
"Dat komt wel! Ethan is zo populair op school, ik zag hoe je met hem danste toen Rihanna 'we found love' zong, hij gaat je binnenkort vragen!"

Afbeelding
Lisa is naar Xander gegaan, maar verteld hem dat ze zich niet goed voelt. “Ik ga naar bed” verteld Lisa. Lisa loopt de veranda op.

Afbeelding
Judy heeft zich opgefrist na de vechtpartij met Jamie.
“Darlene, het is bijna 12 uur, je gaat zo naar bed!”.
“Mam? Ik speel net met Skip de sims3, we doen mee aan goede simmies slechte simmies, mag ik nog even opblijven?” vraagt Darlene.
“Nog even dan! En na 12 uur op bed!” zegt Judy.

Afbeelding
De klok slaat 12 uur ‘snachts. Lisa staat op de veranda.

Afbeelding
“Geeft Lisa nou licht?” zegt Zelda tegen Dorie. “Hoe bedoel je? Wij kunnen toch geen licht geven” zegt Dorie.
Ineens luid gegil onder de feestgangers!!!

Afbeelding
Lisa komt van de veranda. Iedereen schrikt. “Lisa is een vampier!” roepen ze. Jack rent naar Judy.

Afbeelding
Judy barst in tranen uit “Dit is niet hoe ik dit feest had voorgesteld, ik wist niet dat Lisa een vampier was”
“Luister Judy! Op je werk heb je toch dat brouwsel vampirisma-v- aarwel”
“Ja” antwoord Judy.
“Haal het op! Dan kunnen we Lisa genezen van haar vampirisme”
Arlo is doodsbang “Straks gaat ze weer in mijn klimrek zitten, PAPPA! Achter je” waarschuwt hij.

Afbeelding
Lisa staat ineens achter Jack. “Het is etenstijd pappa” zegt Lisa.
“Ik ga meteen dat brouwsel halen” roept Judy luid.
Maar er gebeurt nog iets!!!

Afbeelding
Tot overmaat van ramp groeit het zaadje van Judy uit tot de Koeplant.
“Darlene! Pas op hij wil je opeten!” roept Bessie Clavell.

Afbeelding
De gasten rennen allemaal naar de voortuin en willen zo snel mogelijk weg van dit spannende, leuke, gekke feest!

Helaas is mijn spel gecrasht, en is dit toch een spannende cliffhanger! Hopelijk krijg ik familie Bunch weer aan de praat.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie