Arrogante Supersterren
En om dat te vieren ga ik een nieuwe outfit plannen!
Maar bij een nieuwe outfit hoort een nieuw kapsel...
En ik heb gehoord dat er nu ook een manicure in de aanbieding is!

Dit is het resultaat, zelf ben ik er super blij mee! Tijdens de manicure ben ik in slaap gevallen, en daarom ben ik nog helemaal niet moe! Weet je wat, ik ga gewoon een stuk lopen!

Ik denk dat ik al 2 uur aan 't lopen ben als ik bij 't zwembad Jamie Jolina zie staan. Ze is beroemd, en ik kan vast nog gauw een interview doen. Ik loop naar haar toe.
"Hallo mevrouw Jolina, ik ben Rachelle Diamond. Ik ben journalist van Dubbelduo kantoor."
"Ik ben Jamie Jolina?" Antwoord ze vragend.
"Is het waar dat je de man genaamd 'Aaron Thai' alleen gered hebt omdat je liefde voor hem voelt?"

"Geen commentaar."

"Oke, is niet erg. Ik heb van een van mijn collega's gehoord dat je ontslag wilde nemen bij het heilige hart ziekenhuis. Waarom?"

"Geen. Commentaar..."

"Je bent vast moe, daarom is dit de laatste vraag:
Morgana Wolff heeft losgelaten dat je haar hebt uitgescholden voor noopenpooper, het ergste scheldwoord in heel sunset valley. Wat is daarop je commentaar?"

"GEEN. COM. MEN. TAAR!"
"Oh sorry ik..."
"WAT SNAP JIJ NIET AAN GEEN COMMENTAAR?! JE BENT NET ZOALS ALLE PAPARAZZI, IK HAAT ZE! IK HAAT ZE! IK HAAT ZE! JULLIE ZIJN PAS NOOPENPOOPERS!"
En dan rent ze weg. Dit is nog veel beter dan het ziekenhuis verhaal, Jamie Jolina haat paparazzi, wat een topper. Ik loop gelijk naar de bibliotheek.

Ik typte...

typte...

en typte. En toen de ochtend aanbrak, had ik weer een artikel voor in de krant.
Jamie Jolina haar paparazzi!
Nadat ik Jamie Jolina de eerste vraag over het liefdesleven van haar vroeg, antwoordde Jamie nog normaal. Na de tweede vraag leek Jamie al lichtelijk geïrriteerd, maar toen ik de derde vraag stelde ontplofte ze. Wat ze precies zei is niet belangrijk maar de volgende woorden heb ik zelf uit haar mond horen komen:
"Je bent net als alle paparazzi!"
"Ik haat jullie allemaal!"
En alsof dat nog niet erg genoeg is, schold Jamie iedere paparazzi uit voor een noopenpoopers. Wat is het probleem van Jamie Jolina? Of zijn het misschien de hormonen van een klein kind in haar buik?
~Rachelle Diamond~
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat gaat Rachelle hierna doen? Verzin wat je niet laten kan, maar ik heb alleen de uitbreiding na middernacht.
Ik heb trouwens 2 vraagjes:
1. Vinden jullie het leuk om de artikelen die 'Rachelle' schrijft ook te lezen, of is dat maar niks?
2. Op de een of andere manier, kan ik maar maximaal 20 MB aan downloads op de sims, daarna blijft mijn spel heel veel hangen. Dus ik kan ook geen buurt downloaden ofzo. Weet iemand een oplossing?