^
^
Gecondoleerd!
Ik ben eindelijk na 3 weken thuis. De komende 4 weken vermaak ik me wel met de Sims en nog wat andere DVD's!
Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic
6085 berichten • Pagina 90 van 305

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic
ik had vannacht gedroomd dat iemand mij om een sigaret vroeg en toen ik die niet had stapte hij opeens heel bijzonder door het raam naar binnen en wilde hij mij slaan en toen werd ik wakker en kon ik niet meer slapen
en ik heb geen zin in morgen want dan maakt CCM een announcement regarding T-ara
misschien gaat het over dat HwaYoung gepest word door de andere members, of dat er iemand uit gaat of dat de hele groep uitelkaar gaat(wat bijna onmogelijk is aangezien T-ara soort van de enige geld verdieners zijn van CCM)
door die nieuwe members is de sfeer in T-ara verpest ofzo
en mijn liefde is een beetje gedaald sinds die tweets van 5 van T-ara tegen wss HwaYoung
het 'grappige' is dat er in CCM al eens eerder met een groep die nu uitelkaar is, dat er daar iemand was met een nip-slip en nu in T-ara had HwaYoung een nip-slip onstage tijdens Lovey Dovey
en zoiets is alleen gebeurd bij CCM en geen enkele andere company
blegh
het kan allemaal trouwens ook een publiciteitsstunt zijn, want Day By Day doet het best slecht
aangezien ze met hun vorige comebacks wel allemaal dingetjes gewonnen hadden en met Day By Day helemaal niets volgens mij
naja wat wil je als je tegen SuJu strijd, een groep die al zo'n 7 jaar bestaat
naja ik houd nu nog even veel van Qri als eerst, want zij word er gelukkig niet bij betrokken :3
en ik heb geen zin in morgen want dan maakt CCM een announcement regarding T-ara
misschien gaat het over dat HwaYoung gepest word door de andere members, of dat er iemand uit gaat of dat de hele groep uitelkaar gaat(wat bijna onmogelijk is aangezien T-ara soort van de enige geld verdieners zijn van CCM)
door die nieuwe members is de sfeer in T-ara verpest ofzo
en mijn liefde is een beetje gedaald sinds die tweets van 5 van T-ara tegen wss HwaYoung
het 'grappige' is dat er in CCM al eens eerder met een groep die nu uitelkaar is, dat er daar iemand was met een nip-slip en nu in T-ara had HwaYoung een nip-slip onstage tijdens Lovey Dovey
en zoiets is alleen gebeurd bij CCM en geen enkele andere company
blegh
het kan allemaal trouwens ook een publiciteitsstunt zijn, want Day By Day doet het best slecht
aangezien ze met hun vorige comebacks wel allemaal dingetjes gewonnen hadden en met Day By Day helemaal niets volgens mij
naja wat wil je als je tegen SuJu strijd, een groep die al zo'n 7 jaar bestaat
naja ik houd nu nog even veel van Qri als eerst, want zij word er gelukkig niet bij betrokken :3

Mijn laptop pest me verschrikkelijk, internet werkt het eerste kwartier niet, alles is sloom. Zelfs de Sims 2 en ik MOET van mijn ouders beneden zitten ><
Sheezz, das schrikken. Probeer aan andere dingen in de auto te denken. Muziek keihard aanzetten of met iemand anders in de auto praten voor afleiding.
V
Sheezz, das schrikken. Probeer aan andere dingen in de auto te denken. Muziek keihard aanzetten of met iemand anders in de auto praten voor afleiding.
V

Pfff nog steeds in shock door gisteravond
Rijden we van een lange werkdag terug naar huis, rijden we op de snelweg, vliegt de auto voor ons de vangrail in, zijn in totaal 3 auto's bij betrokken, kindje was gewond en nog een paar mensen maar die stonden bij de auto verderop. Pffff heb het allemaal zien gebeuren, we konden gelukkig op tijd remmen en de vluchtstrook op. We waren de enige ooggetuigen dus we moesten ook nog verklaring afleggen. Ik had gelijk 112 gebeld, moet je eerst door zo'n keuzemenu uit, maar mannnn wat komt dat slecht uit op zo'n moment
Maarja ben dus in de auto helemaal verstijfd en heb nu overal spierpijn en ben nog steeds in shock. We hebben wel slachtofferhulp aangeboden gekregen maarja eerst kijken hoe het gaat. Moest vanmiddag weer meerijden in de auto naar het werk, maar zat echt doodsbang erin. Ben nu gewoon zooo bang geworden
1 van me grootste angsten is een ongeluk zien gebeuren/veroorzaken/meemaken, ben zowiezo altijd bang voor ongelukken enzo dus ja ben echt in shok nog steeds
&& Het is uit met me vriend

Rijden we van een lange werkdag terug naar huis, rijden we op de snelweg, vliegt de auto voor ons de vangrail in, zijn in totaal 3 auto's bij betrokken, kindje was gewond en nog een paar mensen maar die stonden bij de auto verderop. Pffff heb het allemaal zien gebeuren, we konden gelukkig op tijd remmen en de vluchtstrook op. We waren de enige ooggetuigen dus we moesten ook nog verklaring afleggen. Ik had gelijk 112 gebeld, moet je eerst door zo'n keuzemenu uit, maar mannnn wat komt dat slecht uit op zo'n moment

1 van me grootste angsten is een ongeluk zien gebeuren/veroorzaken/meemaken, ben zowiezo altijd bang voor ongelukken enzo dus ja ben echt in shok nog steeds

&& Het is uit met me vriend

^ omg dat lijkt me eng o;
ik krijg hoofdpijn van al dat nieuws rondom T-ara
HwaYoung gaat eruit, omdat volgens KKS(de CEO van T-ara's company) zei dat HwaYoung zich slecht gedroeg enzo en blabla bla
maar ik weet niet wat ik moet geloven en das irritant
nuja ik vind het niet zo super erg want ik mocht HwaYoung zowiezo al niet zo maar toch
ik ben blijer dat T-ara niet uitelkaar gaat :3
en gister was hun 3e jaar samen, naja van de originele members
maar dan had HwaYoung ook nog getweet 'facts without any truth' wss zeggend dat wat KKS zegt dan weer niet waar is... AAAAAAAAAH ik word er gek van, ik wil de waarheid weten en wel nu o;
HwaYoung was de eerste die nieuw in T-ara kwam en de eerste(en hopelijk de laatste, naja Dani mag wel weg ookal moet ze nog debuteren) die T-ara verlaat
en ergens bij ik blij dat dit gebeurd is, want nu lijkt het alsof dat ongeluk van Khun nooit gebeurd is, want niemand praat er meer over enzo :'3
ik krijg hoofdpijn van al dat nieuws rondom T-ara
HwaYoung gaat eruit, omdat volgens KKS(de CEO van T-ara's company) zei dat HwaYoung zich slecht gedroeg enzo en blabla bla
maar ik weet niet wat ik moet geloven en das irritant
nuja ik vind het niet zo super erg want ik mocht HwaYoung zowiezo al niet zo maar toch
ik ben blijer dat T-ara niet uitelkaar gaat :3
en gister was hun 3e jaar samen, naja van de originele members
maar dan had HwaYoung ook nog getweet 'facts without any truth' wss zeggend dat wat KKS zegt dan weer niet waar is... AAAAAAAAAH ik word er gek van, ik wil de waarheid weten en wel nu o;
HwaYoung was de eerste die nieuw in T-ara kwam en de eerste(en hopelijk de laatste, naja Dani mag wel weg ookal moet ze nog debuteren) die T-ara verlaat
en ergens bij ik blij dat dit gebeurd is, want nu lijkt het alsof dat ongeluk van Khun nooit gebeurd is, want niemand praat er meer over enzo :'3

^Ik begreep er niks van op MSN
~
Vanmiddag onverwachts met mijn moeder mee geweest naar de kwantum/woonexpress. Ze wilt persee een nieuw bed, maar ze kan niks leuks vinden. Werd ze boos, maar ze wou niet naar de ikea >< Eigen wijs >< Mja zo maar verder Simsen dan
!

~
Vanmiddag onverwachts met mijn moeder mee geweest naar de kwantum/woonexpress. Ze wilt persee een nieuw bed, maar ze kan niks leuks vinden. Werd ze boos, maar ze wou niet naar de ikea >< Eigen wijs >< Mja zo maar verder Simsen dan

Soms vraag ik me af waar ik sommige dingen aan te danken heb...

Hello peepz, ik show mijn hoofd ook weer eens.
Ik word gek, echt heel gek.. Iedereen, maar dan ook iedereen (elke KPOPPER) op twitter zit te praten over T-ara.. Ik word er moe van. cx Dus, ik ben meer bezig met de andere bands, maar okay..
Ik ben verliefd geworden op SHINee, eigenlijk geen idee waarom.. maar niet omdat er de hele tijd Jongtae on stage is ofzo, maar meer omdat ze gewoon best wel awesome cuwl zijn, und er is zo'n nieuwe girlband (naam vergeten, lol. ) en daar zit een ulzzang bij ofzo, maar ik vind die band onwijs slecht. cx En ik vind echt dat EXO hun comeback moet maken, maar gelukkig gebeurd dat ergens in augustus ofzo.
Und mijn vader haat me, omdat ik niet voor NL ben met de olympische spelen, en het enige waar ik geïnteresseerd in ben is mannen turnen, en dan ben ik voor de Japanners en de Chinezen, en voorderest ben ik ook voor Japan en China, en Zuid-Korea, en mijn pa haat mij daarom dus.. x,x
Woeh, lang verhaal c:
Ik word gek, echt heel gek.. Iedereen, maar dan ook iedereen (elke KPOPPER) op twitter zit te praten over T-ara.. Ik word er moe van. cx Dus, ik ben meer bezig met de andere bands, maar okay..
Ik ben verliefd geworden op SHINee, eigenlijk geen idee waarom.. maar niet omdat er de hele tijd Jongtae on stage is ofzo, maar meer omdat ze gewoon best wel awesome cuwl zijn, und er is zo'n nieuwe girlband (naam vergeten, lol. ) en daar zit een ulzzang bij ofzo, maar ik vind die band onwijs slecht. cx En ik vind echt dat EXO hun comeback moet maken, maar gelukkig gebeurd dat ergens in augustus ofzo.
Und mijn vader haat me, omdat ik niet voor NL ben met de olympische spelen, en het enige waar ik geïnteresseerd in ben is mannen turnen, en dan ben ik voor de Japanners en de Chinezen, en voorderest ben ik ook voor Japan en China, en Zuid-Korea, en mijn pa haat mij daarom dus.. x,x
Woeh, lang verhaal c:

Mijn moeder is even naar de Plus, ik ben dus alleen met Ilja, gaat de hele tijd goed totdat Ilja Sem buiten op de bank ziet zitten. Zij klimt dus hier op de bank, ik pak d'r en ze begint te bijten, en daarna rende ze de hele tijd weg, ze moet nu even afkoelen en nadenken in de bench. Dat gedrag moet ik echt niet hebben hier. ><
Maargoed, ondanks al dat gepiep nu is het verder goed gegaan. ;3
Maargoed, ondanks al dat gepiep nu is het verder goed gegaan. ;3
Pff, al de tweede keer vandaag dat de Sims vastloopt, en dus moet afsluiten zonder dat ik 'm op kan slaan… Woehoe…

Op whatsapp een gesprek in het Nederlands en een in het Engels aan het voeren. Dat is echt vreemd, soms wil je een bericht per ongeluk in de verkeerde taal verzenden 
En de olympische spelen op mijn computer aan het kijken

En de olympische spelen op mijn computer aan het kijken

@Liza & Jerjer:
Ik heb net zelf verse bami gemaakt en wonder boven wonderlijk vond ik het voor het eerst niet walgelijk vies o.0

Ik heb net zelf verse bami gemaakt en wonder boven wonderlijk vond ik het voor het eerst niet walgelijk vies o.0

^ Haha idd. 
Ik bouw een huis.. Ja, dat wil ik kwijt.
En dat ik gewoon blij ben.
Oh, en ik heb het koud.

Ik bouw een huis.. Ja, dat wil ik kwijt.
En dat ik gewoon blij ben.

Heeft mijn pc boven de hele dag aangestaan! Je ruikt nu een verschrikkelijke schroeilucht en het is super warm, terwijl ik echt dacht dat ik m vanochtend had uitgezegd.. Gelukkig start hij nog wel op. Heb de fan ervoor gezegd en me pa zei dat ik m aan moest zetten zodat de fans van de pc gaan draaien.

Soms als je een boek leest en het uit hebt heb je echt het gevoel dat je niet meer weet wat je met je leven moet o.o ik heb dat nu met een spel 
gelukkig is er nog een vervolg dat ik wil kopen

gelukkig is er nog een vervolg dat ik wil kopen

^ Dat heb ik als ik een film heb gekeken. Dan besef je pas wat voor saai leven je eigenlijk hebt
Over de streep blijft een mooi en goed programma. Zouden ze op elke school moeten doen!

Over de streep blijft een mooi en goed programma. Zouden ze op elke school moeten doen!

^ & ^^
Ik heb dat als ik alle episode's van een serie heb afgekeken of een boekenserie heb uitgelezen ook, haha
Maar oke, eigenlijk doe ik nu in de vakantie niets, behalve boeken lezen, computeren en series en de olympische spelen kijken.. achja.. Maar yay, in het weekend komt atletiek
Ik heb dat als ik alle episode's van een serie heb afgekeken of een boekenserie heb uitgelezen ook, haha

Maar oke, eigenlijk doe ik nu in de vakantie niets, behalve boeken lezen, computeren en series en de olympische spelen kijken.. achja.. Maar yay, in het weekend komt atletiek

Ik heb eigenlijk geen idee of ik mijn verjaardag heb ingesteld op SN en zoja of zonee, hoe kan ik dat zien en/of veranderen?
Ik heb net anderhalf uur met mijn broer een muis staan te zoeken waar mijn moeder al 3 maanden panisch voor is. Mijn broer zag hem en toen hebben we gezocht
Ugh, midden in de nacht een muis vangen
Ik heb net anderhalf uur met mijn broer een muis staan te zoeken waar mijn moeder al 3 maanden panisch voor is. Mijn broer zag hem en toen hebben we gezocht

Hmm, ik weet niet wat ik moet doen; óf vanaf nu lekker lang de Sims spelen, en zometeen het zwemmen kijken, of eerst even naar de stad om de dvd set van Game of Thrones te kopen, en me daar maar de hele dag mee te vermaken… Dilemma!!

Ik vertrek zodadelijk op vakantie! 
(En ik hoop stiekem dat er binnen 10 dagen een leuk verrassinkje op mij te wachten staat. Ik zal EA een zeer subtiele hint geven:
KONDIG SIMS 3 SEIZOENEN AAN!
Alvast bedankt, Alan Stanley
)

(En ik hoop stiekem dat er binnen 10 dagen een leuk verrassinkje op mij te wachten staat. Ik zal EA een zeer subtiele hint geven:
KONDIG SIMS 3 SEIZOENEN AAN!
Alvast bedankt, Alan Stanley