Bedankt voor jullie reacties!

Hier zitten ook nog foto's bij die ik de vorige keer bij het spelen maakte, dus die wolkjes enzo zijn nog niet weg.
Hoofdstuk 4

Terwijl ze probeerde haar kots in te houden rende Vita naar de wc. Toen ze daar was aangekomen kotste haar vorige maaltijd uit. Waarom was ze zo misselijk? Wacht eens even... Ze bekeek haar kleren, dat waren haar kleren niet!? Waar was haar prachtige bontjas?!

Ze liep naar Nick. 'Schat, ik geloof dat ik zwanger ben,' zei ze en ze wist niet echt of ze er blij mee moest zijn. 'Dat is geweldig!' riep Nick. Zachtjes aaide hij over haar buik. Toen ging de bel. Door al dat gedoe was Vita helemaal vergeten dat ze die avond een feest gaf. Haastig rende ze naar de deur om hem open te doen.

Het feest verliep goed en Vita haalde veel geld op voor haar campagne.

Ondertussen probeerde Holly haar cijfers nog wat hoger te krijgen door haar huiswerk te maken, ze had namelijk nog maar een paar dagen voordat ze afstudeerde. Maar gelukkig was daar de geweldige butler, Maeva die heel goed in wiskunde bleek te zijn.

's Ochtends voelde Holly zich verschrikkelijk. Ze had spierpijn door het sporten van gisteren en vroeg Maeva om een massage.

Toen hoorde ze de schoolbus toeteren. Snel rende ze naar buiten, want ze gingen op schoolreisje naar het kerkhof en dat wilde ze echt niet missen!

Ook Vita vroeg Maeva om een massage. Maar wie kwam daar nou langslopen? De schoonmaakster?!

'Wat doe jij nou hier?!'
'Uhm, schoonmaken misschien?'
'Oh, heeft Nick je nog niet afgebeld? We hebben een butler dus we hebben je niet meer nodig.'

'Denkt u me zomaar te kunnen ontslaan?! Wat denkt u wel niet? Dat ik dit voor me lol doe?' Boos liep de schoonmaakster weg.

'Ah mijn rug! Maeva?!'
Misschien wil ik de volgende keer in ik-vorm gaan schrijven, maar dan niet uit steeds dezelfde persoon, want Holly weet natuurlijk niet wat er thuis gebeurt als ze op school is en andersom. Dus dan wil ik steeds vanuit de persoon gaan schrijven waar het over gaat zeg maar (wel Nick, Vita of Holly ofc!). Zal ik dat doen?
Laatst gewijzigd door xJonn op za 14 jul 2012, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.