sorry dat ik zo lang niet een upload heb gedaan :#

Laat ik me even voorstellen.

Ik ben Candy en ik ben een soort "bewaker" voor mensen die net in een krot zijn gaan wonen. Ik hoor je denken; hoe komt het dat je als blanke zo hoge functie krijgt? Nou omdat mijn vader dus een hoge rank heeft bij de politie. Dat pakje dat ik aan heb is mijn uniform, afschuwelijk he??
Ik ben bij Blue en Mike geplaatst omdat ik dat wou, want wat de meeste mensen niet weten is dat ik bij een ondergrondse verzets groep zit. Wij weten dat Mike al heel vaak dingen heeft gezegd dat aangeeft dat hij er zeker bij zou willen. Blue wordt een ander verhaal; zij is veel te bang dat de mensen in haar omgeving dood zullen gaan, of dat ze zelf vermoord zou worden. Ik heb gehoord dat ze willen gaan trouwen, en er zouden vanaf dan wel kleine relletjes uit breken en dan hopelijk een opstand??

Mike heeft voor mij tuinzaadjes gehaald zodat ik zelf groente en fruit kan verbouwen, het is best wel leuk om me daarmee bezig te houden. Ik ben deze week al 3keer naar de stad geweest om wat groente te verkopen en die vrouw van de groente boer die was er heel blij mee.
"Ben jij Blue?" Ik schrik me rot, wie is dat!?
"Uhm ja, maar wie ben jij?"
"Ik ben je tijdelijke "bewaker" en ik zal jullie helpen om een leven te beginnen in dit huis."
"Nou dat lukt ook wel zonder jou hoor." wat is dit? wat doet dat mens hier?!
"Ik ga jullie ook helpen met het voorbereiden van jullie bruiloft."
"Dan mag je wel opschieten, we gaan morgen al trouwen."
"Nou dat is geen punt, heb je al een jurk?''
"Ja, tuurlijk iedereen heeft toch al een jurk?"
"En een pak dan?"
"Dat weet ik niet.. dan moet je bij Mike wezen.."
"Zal vast wel.. Ook al een locatie?"
"Kom op, je weet dat we nergens anders mogen dan in ons park."
"Oja.. uhm.. komen er veel mensen? "
"Mijn ouders zijn dood, zijn ouders zijn dood en zijn zusje mag niet komen." Die moet hard aankomen, achtelijke regering zooi.
"Vrienden?"
"Mja misschien één.."
"Dan zal ik 2 stoelen regelen."
Dus onze bruiloft word geregeld..

Wij hebben hier altijd standaar bruiloft kleding; de vrouw(ik dus..) draagt een lange jurk, in de kleur die zij is. Op de jurk is een soort bloementje, dat bloementje krijgt de kleur die je kind later hoogtswaarschijnlijk zal krijgen. De accesoires, kettingen oorbellen enzo die worden ook in de kleur van je kind. In ons geval, 2blanke zullen de kleuren vervangen worden door de kleur van je haar. Voor mijn jurk is het dus zo; blauwe jurk, paarse bloem en paarse ketting. Die ketting was van mijn moeder, hij was blauw maar ik heb hem paars gemaakt.
Voor de man is het een stuk simpeler, hij draagt gewoon een pak in de kleur van zijn huid of haar.

Dus ja onze bruiloft, kei triest man. Alleen Candy was er, verder niemand. Zij heeft Jayson nog gebeld om te vragen of hij ook komt. Hij is dus niet gekomen. Er is niet veel bijzonders eigenlijk, ik doe bij hem een ring om, hij bij mij klaar. Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, ik ben zo down zo stil en ik heb gewoon nergens zin in. Mike heeft al heel vaak gezegd dat ik dan gewoon moet gaan jagen, maar zelfs daar heb ik geen zin in niet zonder Black. Ik heb daarnaast ook echt een buikpijn daar wordt je echt helemaal naar van, dus binnenkort naar de dokter denk ik..

Candy vroeg of wij even met z'n allen kunnen praten, en dat komt goed uit..
"Ik moet jullie wat vertellen, maar je moet beloven dat je niks door verteld."
Ik kijk Mike aan, hij weet wel wat we moeten doen.
"Uhm ja tuurlijk.."
"Ik werk voor de regering.."
"JA DAT WETEN WE!?" Mike laat haar niet eens rustig uit praten.
"Ik werk voor de regering maar ook als een ondergrondse verzetsstrijder.."
"Uh maar waarom?"
Ik hou me stil, dat lijkt me beter..
"Ik ben net als jullie ook blank, en als ik zie hoe al die mensen behandeld worden.. Verschrikkelijk.. Zoals de ouders van Mike."
"Oke weet je ik heb al genoeg gehoord, wat moet je van ons?"
"Nou ik wou vragen of jullie je ook bij het verzet willen aan sluiten."
"Dat kan niet.." Fluister ik zacht.
Vragend wordt ik aan gekeken.
"Waarom niet?" Candy klinkt oprecht bezorgd.
"Ik ben zwanger."
Einde update

Kunnen jullie namen achter laten voor een jongen en een meisje??

xx