Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

129 berichten • Pagina 6 van 7

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Het leven op de boerderij

Hallo! Hier is weer een update.. heeft een tijdje geduurd!
-------------------
“Al vroeg in de morgen waren Buck en Aron bezig met schaken, Aron was al best goed!
Afbeelding
Verder ging Tracy haar geluk uitproberen op een paal, waar ze de oosterse vechtkunst van moest leren.
Afbeelding
Al snel had ze de witte band, en daar was ze erg blij mee.
Afbeelding
Ik ging samen met Aron een grot verkennen, dat wilde hij erg graag na onze verhalen van gister.
Maar helaas, we hadden de juiste sleutel niet!
Afbeelding
Ondertussen was Buck bezig met een avontuur, daarbij ontmoette hij een leuke vrouw die hem naar metaal vroeg. Hopelijk niet tè leuk :glare.
Afbeelding
Aron was ondertussen al weer druk aan het schaken.
Afbeelding
Aan het einde van de dag ging ik dansen op mijn favoriete muziek.
Afbeelding
De volgende ochtend hadden we samen een lekker ontbijtje, en toen gingen we weer naar huis!
Afbeelding
---------------------
Sorry voor de korte update, maar ik ben ook druk bezig met iets anders (kijkt geheimzinnig).
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Van bijde zijn ze cool :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Hallo allemaal! Ik heb goed nieuws, en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat ik een einde aan dit verhaal heb gebreid, het is niet het beste einde ooit, maar ik wil er echt mee stoppen. Het goede nieuws is dat ik heel erg druk bezig ben met een nieuw verhaal, dat er heel anders uit gaat zien dan deze, dus hier komt de laatste update van het leven op de boerderij.
------------------------------
“We waren allemaal erg blij toen we terugkwamen. Ik praatte een beetje door met Buck over onze reis, en dat we misschien ook een keertje onze familie op kunnen zoeken in Sunset Valley, het is daar erg mooi.
Afbeelding
Toen Buck weer aan het werk was ging ik koken. Ik maakte macaroni, Tracy’s lievelingsgerecht.
Afbeelding
Tracy kwam ondertussen aanlopen. Eerst zei ik: ‘Wat zie jij eruit!’ Maar daarna vond ik het best mooi. Helaas lette ik toen niet meer op het eten…
Afbeelding
Alles om ons heen begon te branden. Grote vonken vuur vernielde onze meubelstukken, en onze gekoesterde tuin, want het vuur had door het raam, via de bomen de tuin bereikt. Een ramp alles was weg!
Afbeelding
Aron was aan het branden geraakt, en als een gek rende hij naar de badkamer, schokkend liet hij zich onder de koude kraan van de douche afkoelen. Hij had erg veel pijn. Later in het ziekenhuis kregen we te horen dat het nooit meer goed zou kunnen komen. Gelukkig was het niet zijn hele lichaam, en kon hij gewoon functioneren..
Afbeelding
Toen de brandweermannen er eindelijk waren was het al te laat. Het hele huis lag aan puin, alleen een paar muren stonden nog overeind. Huilend keek ik naar wat ooit mijn droom geweest was, waarom ik? Heb ik dit verdiend?
Afbeelding
Toen Buck zo snel mogelijk was terug gekomen vertelde ik hem dat ik weg wilde, en nooit meer terug komen, ik wilde naar de stad gaan en daarmee uit. Ik wilde gelukkig oud worden, ik wilde mijn kinderen daar een toekomst op laten bouwen, want ik had allang al gemerkt dat Tracy nooit het boerderijleven in zou willen gaan. Ze was erg getalenteerd. Net zoals Aron die een geweldige rocker zou kunnen worden. Hier stopte het allemaal, ik wist het zeker.
Afbeelding
-----------------------------
De laatste update dus. Wel een beetje triest, maar ik kijk ook uit naar het maken van het andere verhaal, dus tot ziens!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Aaaaaaaaaaaaaw :crying Jammer dat je ermee stopt... Ik vond het een super leuk verhaal! maar ik ben nu al benieuwd naar je aankomende verhaal! :thumbsup

Ik vind het einde opzich wel goed hoor... :cool :smile

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie