Whoehoe, weer een update!

‘Wil je nog in bad?’ vraagt Ymre.
‘Nee, ik was toch al klaar.’ Knikt Judith naar haar moeder.
‘Dan ruik je vast weer lekker fris, maar wil je mij misschien nu wat privacy geven, ik moet namelijk..’
‘Haha mam, ik ga al!’ lacht Judith naar haar moeder, want ze begrijpt het meteen!

Lachend loopt Judith naar de kamer toe. ‘Wat zou ik eens gaan doen?’ zucht ze.

Als ze de vieze borden op het tafeltje ziet staan, besluit ze die maar op te ruimen.

Langzaam loopt ze naar de badkamer toe, eerst klopt ze op de deur. ‘Mama?’
Maar als ze geen antwoord krijgt, zwaait ze de deur open, en ze ziet niemand.
‘Dat is raar, ik hoorde haar niet eens weg lopen!’ Dan loopt ze naar de wasbak toe, en wast de borden eens goed af.

Dustin heeft Max ondertussen goed leren lopen, en dat is erg handig!

Ook Ymre helpt Dustin met de kleintjes, om ze een leuke kindertijd te bezorgen. Het is alleen jammer dat ze niet meer geld hebben, zodat elk kind een eigen kamer had, maar dan behalve de drieling, die vonden het vast niet erg om samen te slapen.
Ymre bedenkt dan weer dat ze heeft gedaan wat ze moest doen, lieve kinderen op de wereld zetten, en het is haar gelukt! Ze heeft stamhouders voortgezet, alleen nu nog bepalen wie de volgende doorzetter word.

Dat weet ze niet, moet het perse een jongen zijn? Moet het de oudste zijn van de kinderen!?

Judith is flink bezig, en ze helpt haar ouders ook. Ze ruimt dan ook maar even de boterhammen op, die kunnen ze de volgende keer wel weer opeten.

Dustin stopt Max dan in het wiegje, die zonet een grote gaap liet zien.

Als het al schemerig word, speelt Judith nog even.

‘Judith, stop je zo wel met spelen?’ lacht Dustin naar zijn dochter, terwijl hij voorzichtig de steile trap afloopt.
‘Ja papa.’ Reageert Judith. ‘Welterusten.’
‘Lekker slapen.’

Maar al snel ontsnapt Judith ook een gaap, en ze besluit maar in bed te duiken.

‘Welterusten.’ Zegt Judith nog tegen de kleintjes, maar geen antwoord krijgt ze terug.

Al snel valt Judith in haar stijve bed in slaap, maar ze trekt de dekens nog eens goed over zich heen.

Ook Ymre en Dustin zijn al in slaap gevallen.

En de rest slaapt ook, toch?

Nee, één van de drieling kan de slaap echt nog niet vatten!
En die zet het dus ook maar op een krijsen, waarmee ze Judith wakker maakt.

Met de slaap nog in haar ogen word Judith wakker, die zuchtend opstaat.

Met tegenzin stapt ze uit bed, en ze voelt haar voeten de koude vloer al raken.
Snel trekt ze haar voeten terug, en Judith blijft nog even op de bedrand zitten.