ZO! Dit weekend was een klus weekend voor Ans, en ik ben nog niet helemaal klaar met de afwerkingen , maar dat komt de rest van de week wel (Tussen mn examens door). De woonkamer moest eens grondig worden gedaan, we hadden nog niks opnieuw geschilderd of behangt. Alles van de vorige bewoner zat er dus nog op.. A fijn wij kregen lekker wat centjes van stage/werk en kondne dus de boel opknappen. Ik heb vrijdag 3 grote muren en nog boven de keukenkastjes, 2 lagen verf gedaan.. Ik had savonds spierpijn in mijn hand >< maar ik vind het totaal niet erg om te doen! Gisteren kwam mijn vader langs voor het behang, we hebben behang gekozen met patroon.. Ik wou het zelf doen met mijn vriend maar mijn vader stond er op om het te doen, voor als we het zouden verknallen.. Dus papa kwam gisteren behangen (Met 63 jarige leeftijd, ik zou het niet meer doen

) en wauw wat is het mooi geworden<3
Gisteren was het ook tuin dag, georganiseerd door de woningbouw en je mocht dan gratis je afval kwijt en dat soort dingen. MAN! Wat een puin hebben mensen toch! Er gingen gewoon mensen met steekwagens heen en weer om hun afval weg te halen. Echt omg o.0 ik vond het al erg dat ik een douche stang, kapotte wasmand en 2 vuilnis zakjes had :") Mja dat is lekker weg nu!
Maar goed, de woonkamer is bijna klaar, moet de kozijnen , de deur en twee muren in de keuken nog verven en de plinten van de vloer nog een keer verven.. En dan is het hopelijk klaar voor volgend weekend.. Want 23 juni gaat onze bank er uit en wordt de 25ste opgehaald, en de 25ste krijgen we onze nieuwe meubels!!!
Eigenlijk best erg, ik zit meer op mijn nieuwe meubels te wachten dan dat ik denk aan mijn examens van aankomende week en de uitslag is aankomende vrijdag o.0 En ik denk aan mn nieuwe meubels.. En aan Perry zn nieuwe krabpaal .. o.0