Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 86 van 101

tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Wat Wil Je Kwijt.

ik juist wel ga aan gymnasium beginnen ha juf Ellis die me naar het speciaal onderwijs wouden sturen! alleen gym :sad :crying :sad
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

:scared :scared :scared :scared
Morgen school....
:scared :scared :blink
Kon de vakantie niet wat langer zijn...
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

tessiegril schreef:spiderlady 1 bericht nog en je hebt 100 berichten geplaast
Nu kan ik heel gemeen gaan doen door posts te gaan verwijderen :glare
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

o0simsfreak0o ... gedaan en aanbevolen. En of ze mooi zijn ...

Mijn eigen mening (maar die doet er niet zo toe) ik vind ze iets te onecht, te modepopje ... maar dat is gewoon mijn smaak. :blush Ik hou nu eenmaal meer van sims, die ik ook dagelijks als echte mensen op straat tegen zou kunnen komen, sorry. :sad

De mening van de simmers in de wereld ... ze zijn helemaal geweldig ... want ze worden vaak gedownload ... zag bij die laatste twee al iets van ruim 250 en ruim 440 downloads of zo. :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Dus ze zijn mooi ... mijn sims komen niet verder dan een stuk of 6 downloads, dus je ziet, daar heb ik toch geen verstand van .. :crying
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

dank jullie wel :)

@wim: danks voor de tip ;)
idd, das wel jammer. Ik wil niet opscheppen maar ik heb ook een sim van die meer dan 1000 keer is gedownload en al bijna 30 keer is aanbevolen :blush
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ach, o0simsfreak0o, ieder heeft zo zijn eigen ding, he. Mijn huizen lopen weer erg goed vind ik. Nog geen een van 1000, maar al 1 ruim boven de 600 en een heleboel van de andere al ver boven de 400. En dat is ook niet bedoeld om op te scheppen, hoor. Nee, simmetjes zijn niet mijn ding ... zal wel komen omdat ze geen dak op hun hoofd hebben :lol :lol
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

wimhuiskamp schreef: Mijn eigen mening (maar die doet er niet zo toe) ik vind ze iets te onecht, te modepopje ... maar dat is gewoon mijn smaak. :blush Ik hou nu eenmaal meer van sims, die ik ook dagelijks als echte mensen op straat tegen zou kunnen komen, sorry. :sad
Ik ben het wel met je eens hoor Wim, maar aan de andere kant zijn ze wel erg mooi. Iets te modepop achtig, maar ze doen het dan dus zeker goed in screenshots en machinima :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten